Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 10 października 2016, 19:25

Przeprowadzone modyfikacje:
FMIC 550x175x65 TurboWorks
Kolektor dolotowy S3
TIP silikonowy TurboWorks
DownPipe 3"
Nowa oryginalna pompa paliwa VDO
Wtryskiwacze Bosch 525cc
Nowe świece NGK PFR7Q
No i strojenie w R-Performance
W związku ze zbliżającą się zimą została odblokowana możliwość hamowania lewą nogą :-D
I oto wynik:
http://images84.fotosik.pl/74/bb2824050751aaf7.jpg
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Reklama

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 12 października 2016, 10:37

Widze, ze założyłes te 525 :) skąd brałes i za ile? Sprawdzane przed montażem? Poradziłeś sobie w końcu z tym problemem, który wrzucałes w analizie logów?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 12 października 2016, 16:36

Wziąłem w końcu te tak jak pisałeś. Tuner polecił mi kupić u Sida że tam jest pewność że wszystko będzie oryginalne. Cena 880zł z adapterami ale nie chciałem kombinować żeby później nie żałować że jakaś lipa z chin.
Pytałem Witka przed programem o te stuki ale nie przejął się tym zbytnio. Mówił że możliwe że jest jakiś program wgrany. W każdym razie po chipie pytałem i mówił że wszystko w normie. Niedługo zrobię logi tak z ciekawości zobaczyć jak to teraz wygląda to wrzucę.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 13 października 2016, 09:11

Czyli nie sprawdzałes ich na maszynie przed montażem? Jestem ciekaw jak to jeździ w 4x4 - możesz zrobic jakiś onboard?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 13 października 2016, 10:56

Fawor napisał(a):Czyli nie sprawdzałes ich na maszynie przed montażem?

Nie, nie sprawdzałem.
Fawor napisał(a):Jestem ciekaw jak to jeździ w 4x4 - możesz zrobic jakiś onboard?

Nigdy czegoś takiego nie robiłem :wink: ale postaram się jak będzie trochę więcej czasu w weekend.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez orlandu » 20 października 2016, 08:58

Fawor napisał(a):Jestem ciekaw jak to jeździ w 4x4

wg RC mój na podobnym setupie (227KM) chodzi tak:
0-100 ~6s
1/4 14,1-14,2s

Wydech seryjny z 4x4?
Zobacz Profil
orlandu
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 listopada 2014, 13:37
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 20 października 2016, 09:26

orlandu napisał(a):Wydech seryjny z 4x4?
Tak, za DP seria.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 20 października 2016, 10:57

orlandu napisał(a):
Fawor napisał(a):Jestem ciekaw jak to jeździ w 4x4

wg RC mój na podobnym setupie (227KM) chodzi tak:
0-100 ~6s
1/4 14,1-14,2s

RC? Rozumiem, że to nie RL, czyli Racelogic? :)

Pytam, bo u siebie w ośce mam odczuwalen problemy z trakcją przy 250+ i jestem ciekaw jak by to wygląda w porównaniu 0-100 i powyżej 100 do 1/4mili. BTW 230konny leon nie zrobi na fotokomórkach niskich 14 na ćwiartkę :wink:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez orlandu » 20 października 2016, 14:04

Jacol napisał(a):
orlandu napisał(a):Wydech seryjny z 4x4?
Tak, za DP seria.

TO wynik mega, jak na seryjny restrykcyjny wydech ~2 cale.

Fawor napisał(a):RC? Rozumiem, że to nie RL, czyli Racelogic? :)
BTW 230konny leon nie zrobi na fotokomórkach niskich 14 na ćwiartkę :wink:

Mój błąd, chodziło o Racelogic'a ;) a czy zrobi czy nie to mi nie przeszkadza, auto jest bardziej na tor szykowane niż 1/4 i dlatego zostało K03s.
Zobacz Profil
orlandu
Stella +
Stella +
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 listopada 2014, 13:37
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 24 października 2016, 13:56

No jesli na RLu to wynik rzeczywisty - aż jestem zdziwiony. Czas myśleć o haldexie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 24 kwietnia 2017, 08:31

Panowie po regeneracji turbo trzeba robić jakąś korektę programu? Bo turbinka ładnie ciągnie, ale po zmianie biegu ma bardzo dużą turbodziure przez około 2 sekundy idzie bardzo marnie, zastanawiam się czemu tak jest. Zrobię na dniach logi to je tu wstawię, mam nadzieję, że z nich coś będzie widać
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 24 kwietnia 2017, 09:42

robiłes regenerację, a nie zrobileś hybrydy? :) Turbo powinno chodzić nawet lepiej niż seryjne.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 24 kwietnia 2017, 11:01

No był taki pomysł, ale oprócz regeneracji turbiny wymieniałem jeszcze dwumas, rozrzą i wiele innych pierdół i łącznie i tak wydałem 4500zł więc hybryda choć kusząca była już poza moim zasięgiem. Turbo owszem ciągnie lepiej niż wcześniej ale tak jak mówię po zmianie biegu ma duża zwłokę, a nieraz zdarza się nawet po zmianie na 5. lub 6. bieg że w ogóle nie ciągnie. Czy trzeba regulować tą gruszkę regeneracji?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 24 kwietnia 2017, 17:21

najpierw test szczelnosci dolotu, pozniej ustawic gruszke na 0,35 bara. Jeśli nie pomoże to regeneracja smietnik. Miałem tak w tdiku jak zrobili turbo z ASZ - wstawała jak stary kamaz...miałeś wysłać do Geremiego :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 24 kwietnia 2017, 18:43

O Geremim mówiłeś w kontekście hybrydy. Regenerację chciałem zrobić blisko, żeby w przypadku reklamacji móc podjechać osobiście. Poza tym nie słyszałem o Perunie złego słowa, a cena w moim przypadku też atrakcyjna.
Gruchę na wolnych obrotach ustawić na 0.35?
Podpowiesz jeszcze jak skutecznie zrobić test dolotu? W sumie trochę się zdziwiłem jak po regeneracji dalej Turbo świszczy przy maks bucie. Może to właśnie nieszczelność jakaś. Tylko, że nie mam zastrzeżeń do przyspieszenia samego w sobie, a do turbodziury po zmianie biegu. Jak jadę stale na jakimkolwiek biegu to wstaje bez zastrzeżeń - nawet przy 1500obr czuć, że ciągnie ładnie i bez zwłoki. Problem jest tylko przy mocnym przyspieszaniu po zmianie biegu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 24 kwietnia 2017, 22:27

czyli robiles u peruna? To powinno byc spoko...gruszke tez powinni ustawić.

Ustaiwenie gruchy to cisnienie przy którym zaczyna ruszać się ciegno. To nie na odpalonym silniku :) Musisz miec kompresor z nastawionym 0,4bar i dmuchac w wezyk od WG. Kręcic naciągiem do momentu aż trafisz w ruch na 0,4.

Przepis na dmuchanie w układ jest na yt. Ja zaslepiam wyjście na puszke filtra, odpinam i zaślepiam wąż od tipa do zaworu odmy, zdejmuje wezyk od n75 do TIPa i w to miejsce wkładam węzyk z wentylem. Wezyk od TIPa mozna tez przytkac bo N75 zawsze lekko popuszcza w ta strone. Odma zostaje lużem. Powinienes nadmuchac w układ ponad 1bar i nie powinno spadać gwałtownie. U mnie 1,5bara trzymało spokojnie przez 30 sekund.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 2 maja 2017, 10:19

Tak jak obiecałem zrobiłem logi.
Pierwsza partia:
Grupa 115: http://vaglog.pl/log-115_9OPn124.html
Grupa 118: http://vaglog.pl/log-118_6SB0F.html
Grupa 115: http://vaglog.pl/log-115_p31n8K.html
Grupa 020: http://vaglog.pl/log-020_41LZW.html
A tu zrobiłem ze zmianami biegów 3->4->5 może będzie widać w czym problem
Grupa 118: http://vaglog.pl/log-118_xWAXg.html (ze zmianami biegów)
Grupa 115: http://vaglog.pl/log-115_4RC1Lz.html (ze zmianami biegów)

I druga partia:
Grupa 032: http://vaglog.pl/log-032_n581US.html
Grupa 115: http://vaglog.pl/log-115_bQW0rP0.html
Grupa 118: http://vaglog.pl/log-118_unQG4.html
Grupa 020: http://vaglog.pl/log-020_E4HCt.html
I ze zmianami biegów tak jak tam 3>4>5
Grupa 115: http://vaglog.pl/log-115_tHa96iN.html (ze zmianami biegów)
Grupa 118: http://vaglog.pl/log-118_a20bGfy.html (ze zmianami biegów)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 8 maja 2017, 14:47

najpierw podmienłbym n75 ze zdrowego auta. Jesil nie pomoże to coś z turbo nie tak.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 8 maja 2017, 17:11

N75 rok temu wymieniony tuż przed chipem. Ale powiedz czarodzieju co widzisz w logach. :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 8 maja 2017, 17:48

no to doładowanie jakoś mega wariuje....rzut oka na N75 mówiłby mi, że jest nieszczelność, bo N75 na górze prawie zamknięte, a boost nieosiągnięty. Na następnym logu za to nagle mega przeładowanie bo masz ładnych kilka komórek pod rząd poza odczytem z MAPa, a po zmianie biegu znowu niedoładowane. Podejrzewałbym błąd overboosta po takim odczycie z biegu poprzedniego, ale w takim wypadku doładowanie powinno byc już na całym następnym biegu w okolicach 0,6bar - a jednak rośnie coś tam pod koniec.
Co dziwne - bardzo rózne jest zadane doładowanie w kolejnych logach. Jeśli chcesz kombinować samemu to możesz porobić jakiś komplet kolejnych logów, ale chyba lepiej byłoby udać się z tym do tunera - najlepiej na rolki.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Jacol » 8 maja 2017, 18:55

Dzięki. Podpowiedz mi jeszcze jakie logi mam zrobić poza tymi.
Wraz z regeneracją turbo wymieniłem też kolektor. Może problem jest w tym, że program właśnie był napisany na pękniętym kolektorze a jak uszczelniłem to doładowanie powariowało. Wizyty u tunera się obawiam, że jak mu powiem, że turbo po regeneracji to za remap policzy 1000zł bo tak i już. Tak jak mi powiedział z hybrydą
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jacol
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 3 marca 2011, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon 1.8t+
Silnik: ARY 1.8

Re: Leon 1M 1.8T ARY 4x4 R-Performance

Postprzez Fawor » 8 maja 2017, 22:15

ja bym zrobił tak:
3 albo 4ty bieg od 2 do odcinki:
001/031, 003/020, 114/115

i drugi zestaw ten sam przeciągając od 2k całe 3 i całe 4. W sumie 6 logów. Może z tego coś wyjdzie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość