Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

GOLF III AFN 211/424

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 19 kwietnia 2016, 20:58

GOLF III afn
-wtryski 230 fb
-pompa 11mm by sagon,naprawdę mocna
-turbo brd z kołem od bv43a
-wałek sdi
-fmic
-sprzęgło t4 2.4d
-wydech totalna seria z wybitym katem,niestety trzyma i to bardzo.Pomiar robiony dla porównania przyrostów,bo niedługo zawita 2.25".
Co najważniejsze,totalnie seryjna mapa napięcia z max dawką 46mg,przy 2016/3.26v,przy 4000/4.25v,więc zapas jest duży w całym zakresie,nastawnik 6mg.

Gdyby odsłonić fmica,zdjąć zderzak,to 215 powinno być bez większego wysiłku.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/f8c6e7f8ea91b64c
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Reklama

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 20 kwietnia 2016, 06:34

Może ten wydech coś poprawi bo jak na razie dół obrotów bardzo słaby.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 20 kwietnia 2016, 10:03

Dół obrotów poprawi zwyczajna korekta softu,wydech swoją drogą.
Zrób więcej na 11/230/brd przy napięciu które do 2400rpm jest takie,jak w każdym seryjnym 110cio konnym afnie.
Pisałem,że przy 2016 łapie 3.26v,podczas gdy wszyscy ustawiają średnio 3.5v,albo i więcej.Przy 2500 ma takie napięcie,jak pierwszy lepszy z takim setupem przy 2000rpm. Wiesz przecież,że napięcie,to paliwo.
U mnie dopiero od 2500 napięcie przekracza seryjne wartości,tylko po to,żeby przy 4000 złapać jedynie 4.25v.A te 4.25 z typową 11tką da może 190 koni,o ile będzie zdrowa.
Mnie głównie to chciałem sprawdzić potencjał pompy na górze.Z jej wydatkiem na dole mogę zrobić i 400 niuta/2000,tylko po co?
Po wydechu będzie korekta,bo obecny soft ma ponad dwa lata.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Fawor » 20 kwietnia 2016, 10:53

Przypomina mi się dyskusja o napięciach i podobna z rf.pl, jak gościu kazał zwracać uwage na to, jak malutkie ma wypełnienie n75...tak w sumie: co z tego? Ma być po prostu efekt na wykresie :) Czy auto z tym samym efektem a niższym napięciem będzie jechało inaczej?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 20 kwietnia 2016, 17:15

Wypełnienie n75 zależy głównie od faktu,jaką dana turbinka ma tendencję do pobudek.Zapewniam Cię,że na hybrydzie awx/arl żaden magik nie postawi jej na nogi przy małym wypełnieniu n75.A z kolei takie gtb,lub vklr'y byle amator obudzi już przy 1600rpm.

Fawor napisał(a):Czy auto z tym samym efektem a niższym napięciem będzie jechało inaczej?


Nie,ale to z niższym napięciem ma możliwość wykrzesania jeszcze większej mocy,czego te z wyższym/max napięciem już niestety nie potrafią.Innymi słowy mieć 200 koni przy 4.3v,a mieć je przy 4.5v,to jednak różnica,bo mając zapas możesz docelowo zrobić większą moc,a tak przy 200tu ściana.
Dobra pompa to taka,która robi te 200 koni z zapasem,nie będąc zalaną potem,przykładowo.
Kolega pisze,że dół jest słaby.Faktycznie jest,bo taki miał być,soft robiony jeszcze pod dwumasę,dawno temu.Po wrzucie nowej pompy i turbiny auto bardzo przyjemnie jeździło,więc nie było potrzeby grzebać w sofcie,aż do teraz.
Mapa n146 to fabryczna seria z max dawką 46mg od 2500-4200 :wink: .
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Fawor » 21 kwietnia 2016, 09:47

sagon napisał(a):Wypełnienie n75 zależy głównie od faktu,jaką dana turbinka ma tendencję do pobudek.Zapewniam Cię,że na hybrydzie awx/arl żaden magik nie postawi jej na nogi przy małym wypełnieniu n75.A z kolei takie gtb,lub vklr'y byle amator obudzi już przy 1600rpm.

tu chodziło akurat o 1.8T ;) ale niewazne

sagon napisał(a):Nie,ale to z niższym napięciem ma możliwość wykrzesania jeszcze większej mocy,czego te z wyższym/max napięciem już niestety nie potrafią.

powiedziałbym ma możliwość paliwową :) Reszta setupu musi mieć ochotę za tym "nadązyć".
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 21 kwietnia 2016, 11:53

Ta reszta setupu,to pikuś.Jeżeli masz "paliwo",to resztą nie musisz się martwić.Zmiana turbiny na "mocniejszą",to rzekłbym mały pikuś.
Po wydechu będzie korekta,poprawi się dół,dmuchniemy na górze i wtedy zobaczymy,co wyjdzie z odsłoniętym fmiciem,bo obecnie 2/3 jest zasłonięte.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 21 kwietnia 2016, 13:30

sagon napisał(a):dmuchniemy na górze


Ile ty chcesz dmuchać z tej BRD?
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 21 kwietnia 2016, 19:17

Znam takiego jednego,który dmuchał taką 2 bary,dla mnie to przesada,ale dawała radę,choć bankowo musiała się gotować.
Z racji tego,że mam koło od bv43a(billeta),to dmuchnę tak jak u kolegi na identycznej turbinie i zobaczymy,jak będzie z egt na drodze.
Nie wróżę niczego specjalnego,ale kto nie ryzykuje ... .

http://vaglog.pl/log_174501.html

Wiem,że turbiną od caha bv43a dmuchali i 1.85 bara.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez lukaszlsw » 21 kwietnia 2016, 21:40

no fajnie pewnie szybka golfina, ale szczerze podziwiam że się ludziom chce babrać w takich autach jeszcze,
1.8T+ INSIDE:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lukaszlsw
Sport
Sport
 
Posty: 855
Dołączył(a): 19 lipca 2011, 20:49
Lokalizacja: Świdnik
Auto: LCR
Silnik: BAM 1.8

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 22 kwietnia 2016, 12:02

Czyli lepiej dłubać w nowym 1.6 tdi,który wytrzyma tyle,co moje obecne końcówki.Dłubie się to,co jeszcze latami będzie nas cieszyło,a innych na drogach smuciło. Zrobienie pomy,czy wtrysków,to obecnie pikuś.Napraw nowe układy,które sypią się już w serii po kilku latach.
Wiesz zapewne,że te nowe układy,to nędza i porażka,a dłubanie takich silników,to jak gra w piłkę na polu minowym.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez piotrassenior » 22 kwietnia 2016, 15:36

lukaszlsw napisał(a):ale szczerze podziwiam że się ludziom chce babrać w takich autach jeszcze,

Dla mnie szacun że Sagonowi się właśnie chce :ok: :brawo:
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
piotrassenior
Cupra
Cupra
 
Posty: 2595
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 14:29
Region: wielkopolskie
Auto: VW Golf
Silnik: benzyna inny

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 22 kwietnia 2016, 19:39

Wiecie dlaczego w ogóle pokazałem ten wykres?
Jest kilku takich cwaniaków,którym się wydaje,że tylko oni mogą coś tam wyciągnąć z takiego silnika,a raczej z takiego układu paliwowego,głownie dzięki swoim hamowniom.
Od wielu miesięcy toczę batalię z kilkoma takimi właśnie cwaniaczkami i to głownie i wyłącznie dla nich jest ten temat.

Wynik nie jest niczym nadzwyczajnym,zaledwie 211 koni,przeciętnie,jak na obecne czasy,...to jedna strona medalu.Jest jeszcze druga.Jak się dokładnie zbada co i jak,to co bystrzejsi zauważą,że przy takim napięciu(4.25v),czyli tak małej dawce paliwa zrobić taką moc na 230takch,na dodatek na seryjnym wydechu,to nie takie proste,nawet z nówką 107j.
Dlaczego tylko 4.25v,a nie max 4.48v?Dlatego,że przy 4.25v dymi już jak lokomotywa.
A zaznaczam,że mam jeszcze duży zapas paliwa,problem jest tylko z powietrzem,bo mam do dyspozycji turbinę od brd z kołem od caha.
Obecnie,jak już pisałem dymi i to zacnie,czyli pompa leje jak wściekła.A Więc gdyby wpompować więcej powietrza(tu jest problem,bo z brd raczej więcej,niż 1.75/4000 nie ma sensu dmuchać) ,to bez ruszania softu z nowym wydechem 2,25' mam 220 koni,zaznaczam na pp764-230tkach.

Każdy z tych cwaniaków zarzucał mi,że umiem tylko gadać i docinać,nie pokazując niczego,co potwierdziłoby moje wywody.I powiem,że gdyby nie to,iż szykuje mi się wymiana wydechu,bo seryjny się kończy,to do dziś dnia nie zawitałbym na hamownię.Chciałem się przekonać,ile da sam wydech,dlatego zdecydowałem się na pomiar.
Na obecnym setupie latam już ponad rok,co najciekawsze soft był robiony na tzw kolanie,nawet nie logowałem po remapie,bo nie było na to czasu.
Strojenie zawsze i tylko u Bzyka :brawo:

https://www.facebook.com/Bzyk-Car-Elektronika-Samochodowa-295919080618775/?hc_location=ufi

Logowałem dopiero po kilku tygodniach,a na hamownię wybierałem się miesiącami.Tak bardzo mi się z tym wynikiem śpieszyło na świat :mrgreen: .

Wyobrażam sobie,ile by pierwszy lepszy tuner pisał o trudzie,jaki włożył w wystrojenie takiego silnika i uzyskanie takiego wyniku,takich kresek na hamowni.Byłby niemal odwodniony po takim zabiegu :rotfl:
A tak naprawdę przy zdrowym osprzęcie to pryszcz,pikuś,mały boluś.Wrzuta kilku mapa i tyle,kilkanaście minut roboty.Ale ile pisania,ile remapów,hamowań,trudu,znoju,ile kasy na sam koniec.

Więc Bartłomieju,Łukaszu,Jarolu,ale także Maciusiu z EDC i inni,miłej lektury.
I to ja nie wiem ile leję,to ja nie mam pojęcia o zasadzie działania sterowników edc/msa,to ja się na niczym nie znam,a już zwłaszcza na pompach.Jedynie Wy wszyscy z całym ogromem swojej wiedzy potraficie krzesać konie/niuty,głownie dzięki hamowniom.

Powtórzę,przy 4.25v/4000,seryjnej mapie n146,dawce 46mg 2499-4158rpm z dużym dymem przy 1.65b/4000 uzyskałem 211 koni na 11tce mojej roboty z 230tką.
Kto z was znawcy sterowników poprawi ten wynik na takich ustawieniach?

A oto sprawca całego zamieszania

http://www.fotosik.pl/zdjecie/2a79a81de966c303
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 22 kwietnia 2016, 21:34

sagon napisał(a):Obecnie,jak już pisałem dymi i to zacnie

Sagon czy dobrze wystrojone auto powinno kopcić i to zacnie?
Auto ma mocną pompę więc jest sporo paliwa ale powiedz czy w tuningu chodzi o to żeby nalać dużo go jak najwięcej i zrobić kopciucha?
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 23 kwietnia 2016, 20:22

Jarol napisał(a):Sagon czy dobrze wystrojone auto powinno kopcić i to zacnie?


Tu masz odpowiedź na zadane pytanie.

sagon napisał(a):problem jest tylko z powietrzem,bo mam do dyspozycji turbinę od brd z kołem od caha.


która dmucha obecnie za mało,choć jak na swoje możliwości całkiem przyzwoicie 1.65/4000.

Druga sprawa auto,jak Wy to określacie nie było "finalnie strojone",mapy robione na czuja pod mocną pompę ponad rok temu,bez logowania,a tym bardziej bez hamowni.
Tak sobie jeździłem i jeżdżę :D .

Ja się bardzo cieszę,że dymi,bo dobrze wiesz,o czym to świadczy.Bierz tylko poprawkę na fakt,że na drodze dymi znacznie mniej...ciekawe dlaczego?

Co do kopciucha,to zobacz film arla na 300 koni z hamowni chyba w BRK,wtedy dopiero zobaczysz kopciucha.Tam ewidentnie było parcie na wynik.Trzeba sobie teraz zadać pytanie.Czy dobry tuner może wypuścić kopciucha?
Jak się okazuje,Wy możecie,Wam wolno wszystko.Nam natomiast nie,bo sztuka tjuningu przecież nam tego jednoznacznie zabrania,auto które dymi,jest passe.

Pozdrawiam Cię PRZYJACIELU.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez glibo » 23 kwietnia 2016, 21:31

sagon popraw link do wykresu
2x1m ponad 425Ps i 700Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
glibo
Sport
Sport
 
Posty: 790
Dołączył(a): 28 października 2012, 21:29
Lokalizacja: kielce
Auto: 1m1
Silnik: BAM 1.8

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 24 kwietnia 2016, 18:12

Nie da się edytować postu,wrzucam więc drugi

http://www.fotosik.pl/zdjecie/a9ed58199226471d
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez mlynek » 24 kwietnia 2016, 19:23

Po pierwsze graty wyniku w tak zacnym aucie, kupa roboty, czasu i kasy, ale mina objechanego kolesia w nowszym aucie, pewnie bezcenna :)
Po drugie
sagon napisał(a):www.fotosik.pl
, nie masz Gmail'a? Chyba już każdy ma konto na google, a tam masz do dyspozycji DYSK GOOGLE, gdzie wrzucasz foty, pliki i inne pierdoły i tylko udostępniasz. Prościzna, szybkość i zdjęcia Ci nie przepadną jak na tym fotodupiku :)

pozdrawiam
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 9 maja 2016, 20:55

Mam takie udogodnienie,tyle tylko,że nie jestem zwolennikiem trzymania wszystkiego w sieci.Jak Ci napisze,że chyba jako jedyny z tutaj obecnych nie mam profilu na FB,to chyba to zrozumiesz.
Przez tyle lat modyfikowania i grzebania przy aucie nawet tematu o tym nie zakładałem.A byłoby o czym pisać.Może jestem dziwny,ale jakoś nie lubię się wszystkim ze wszystkiego zwierzać.
Ten wykres/wynik mogłem już obnażyć ponad rok temu,ale jakoś nie spieszyło mi się na hamownię i gdyby nie konający seryjny wydech,pewnie i teraz nikt by tego nie zobaczył.

Głównie pokazuję to tym cwaniakom,którzy ciągle zarzucali mi,że dużo gadam,mało robię i "mam projekt widmo".

mlynek napisał(a):Prościzna, szybkość i zdjęcia Ci nie przepadną jak na tym fotodupiku


Są dobrze zarchiwizowane,a fotodupika używam wyłącznie dlatego,że nie wiedzieć dlaczego nie mogę tutaj dodawać zdjęć.Penie coś w ustawieniach,ale nie mogę wyczaić,co.

-- 9 maja 2016, o 21:54 --

Tamten wynik już nieaktualny.Oto obecny,wyłącznie po zmianie wydechu.Soft,nastawnik nieruszane.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/3b37990f736d95cf
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 19 października 2016, 20:30



SAGON na 1,65bara 219km w silniku VP.
Grunt to dobra ściema. Mi zarzucasz że na 1,6bara nie da się zrobić 195km a sam robisz na 1,65bara 219.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 19 października 2016, 20:59

Jak się nauczysz modyfikować pompy,a nie pomiary z dynama,to zrobisz to nawet przy 1.5 bara na 0.260.
Ty na 1.6 bara zrobiłeś 195 koni?...to zobaczmy

http://vaglog.pl/log_280107.html

uuu,zaledwie 1.53b/4116rpm,wysterowanie turbiny leży,program niezwłocznie powinien być poprawiony w ramach rekalamcji-partactwo!!!
Co do osiągnięcia owej mocy-195 koni na 216tce przy takim doładowaniu,to dobrze trafiłeś z bajeczką,bo i pora na nią odpowiednia.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 19 października 2016, 21:18

sagon napisał(a):Jak się nauczysz modyfikować pompy,a nie pomiary z dynama,to zrobisz to nawet przy 1.5 bara na 0.260.
Ty na 1.6 bara zrobiłeś 195 koni?...to zobaczmy

http://vaglog.pl/log_280107.html

uuu,zaledwie 1.53b/4116rpm,wysterowanie turbiny leży,program niezwłocznie powinien być poprawiony w ramach rekalamcji-partactwo!!!
Co do osiągnięcia owej mocy-195 koni na 216tce przy takim doładowaniu,to dobrze trafiłeś z bajeczką,bo i pora na nią odpowiednia.


Bajki są o 19:00 a nie po 22. Nawet w takiej kwestii nie do końca jesteś zorientowany!

W czasie strojenia i pomiaru macy doładowanie wyglądało tak:
http://vaglog.pl/log-011_tZ3y0.html

Od czasu strojenia minęło już troszkę czasu. To że teraz turbo nie doładowuje może powodować wiele różnych czynników.
Nie do końca musi to być wina softu, wystarczy np. mała nieszczelność w dolocie.
Ale ty wiesz wszystko najlepiej jak zawsze i od razu innych oczerniasz i wyśmiewasz.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 19 października 2016, 21:44

Nie myl oczerniania z konstruktywną krytyką.Czyżbyś był tak samo jak Bartuś jedynakiem niebywale wrażliwym na najmniejszą formę krytyki?
Wypuszczasz na rynek auto,które "rzekomo ma ponad 400 niuta/2000" i uważasz się za rozsądnego człowieka?
Zastanów się nad tym,ile pociągnie dwmuas,jak w p..ę dostanie układ korbowy,skrzynia wraz z całym układem przeniesienia napędu,co na to sprzęgło,a później się żal,że ktoś cię rzekomo oczernia i śmieje się z tego,co robisz.

Zakładając nawet,że ów log jest prawdziwy,to gwarantuję ci,że takiego niuta i tej mocy na tych ustawieniach nie zrobi nawet David Copperfield.
Powiedz mi,dlaczego tak bardzo was boli każda krytyka waszej papraniny(mowa o tych cudownych softach)?
Wiesz ile już razy przyłapałem tjunerów na partactwie?Wiesz ile razy bronili się w identyczny sposób jak ty?
Sami jesteście sobie winni,ponieważ olewacie zwykłego usera,taka jest prawda,nie tylko z mojego punktu widzenia,ale też z punktu widzenie innych userów,będących niestety z mniejszości.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 19 października 2016, 21:49

sagon napisał(a):Wypuszczasz na rynek auto,które "rzekomo ma ponad 400 niuta/2000" i uważasz się za rozsądnego człowieka?Zastanów się nad tym,ile pociągnie dwmuas,jak w p..ę dostanie układ korbowy,skrzynia wraz z całym układem przeniesienia napędu,co na to sprzęgło,a później się żal,że ktoś cię rzekomo oczernia i śmieje się z tego,co robisz.


Moment został tak duży pozostawiony na życzenie klienta. Ja chciałem go troszkę zmniejszyć.
Możesz sam go o to zapytać zamiast krytykować.
Sprzęgło z tego co wiem już padło ale właściciel był tego świadomy, że długo nie pojeździ i już ogarnia mocniejsze.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 19 października 2016, 21:53

Jarek,jak tam jest max 350/2000 to wszystkie pieniądze,wszystkie.
Pozdro.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez Jarol » 19 października 2016, 22:09

sagon napisał(a):Jarek,jak tam jest max 350/2000 to wszystkie pieniądze,wszystkie.
Pozdro.


Seryjnie w tym silniku jest koło 3,2v przy 2000obr i to daje koło 230-250Nm w zależności od stanu silnika.
Powiedz ja myslisz ile może być na tym samym seryjnym napięciu i na zdrowej oryginalnej pompie 107j 11mm i wtryskach 216?
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: GOLF III AFN 211/424

Postprzez sagon » 20 października 2016, 13:55

Około,a raczej max 100 niuta więcej.Ta zdrowa rzekomo pompa,a one zawsze są zdrowe,ma już kilkanaście lat,moja dwa lata i przy około 3.25v/2000 mam bidne 330 niuta dmuchając 1.4 z identycznej turbiny.
Nie chodzi oto,że komuś zazdroszczę takiego niutona,niech by go miał,ale na Boga przy zestawieniu,które będzie to w stanie wykręcić.
Nie uzyskasz z 216tki takiego niutona,choćbyś na rzęsach stanął.
Przeanalizowałem dziesiątki logów,wykresów i nie spotkałem się z czymś takim nawet na 260tkach.

Robisz arla z wynikiem 218/467 na gtb2056 i na tym kolosie przy dużo wydajniejszym/mocniejszym układzie paliwowym dmuchając1.6b/2000 uzyskujesz to samo,co w afnie na 216/bv43a przy,niech będzie 1.5 b.
Powiesz,to jest normalne/realne?

Ori pompy 107j,to marne wynalazki,bardzo okrojone/wykastrowane z racji tego,że musiały tłoczyć paliwo przez niebywale małe rozpylacze.
Ich tłoki,poza renią 993 są najsłabsze z całej gamy 11tek ve,a uwierz wiem co piszę.

-- 20 paź 2016, o 14:53 --

Powiem tak,żeby wszyscy tunerzy byli tacy,jakim okazał się Jarol w pozytywnym tego słowa znaczeniu rzecz jasna,nie miałbym do żadnego z nich najmniejszych pretensji o bycie obłudnymi i zakłamanymi.
Wyjaśniliśmy sobie wszystko(wiadomo,że dynomety mają swoje wady i basta),daje temu wiarę i temat zamykam.Okazałeś się człowiekiem,który potrafi stanąć naprzeciw wyzwaniu i umiejętnie/merytorycznie się wybronić,za co szacun.

Źle cię kolego oceniłem,za co BARDZO CIĘ PRZEPRASZAM.
Dla mnie temat jest zamknięty,potrafisz się zachować z klasą(za takiego cię do pewnego czasu uważałem i ponownie uważam),co niestety u tych pajaców(wyłączając Ciebie) bywa niebywałą rzadkością,a ja to coś,czyli szczerość bardzo sobie cenię.

Zwrócę się z prośbą do moda o usunięcie wszystkich moich postów w temacie audi.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości