Silnik :
Wyjściowo AJQ 180 KM
Obecnie AJQ z głowicą od AGU i kolektorem dolotowym
Turbina Garett GT28 RS
Regulator 4 bar
Wtryski 450 cc
Skrzynia biegów od Audi S3 (dłuższa)
Dolot:
FIMC – robiony na wymiar
Orourowanie do fimc z kwasówki
Filtr powietrza KN
Przepływka wraz z obudową od Leona Cupry
Wydech:
Kolektor wydechowy 4 w 1 by Thomson owinięty „ bandażem”
Dowpipe 3 ” by Thomson
Wydech przelotowy 3 ”
Tłumik SuperSprint z dwoma końcówkami 90 mm
Zawieszenie:
Amortyzatory Koni Sport regulowane
Wszystkie elementy gumowe zastąpione ofertą Powerflexa
Reszta standard
Hamulce:
Przód tarcze EBC Turbo Growe + EBC klocki Redstuff
Tył: tarcze Bremo Max + klocki EBC grenstuff
Zaciski pomalowane na czerwono.
Koła:
AEZ Icon 5 R17 8 ”
Opony Dunlop Maxx 2015/17/45
Zewnątrz:
Założone zderzaki przód i tył oraz progi od Leona TS
Wnętrze:
Fotel FZ 1 + 4 punktowe pasy
Wymontowane pozostałe siedzenia
Dodatkowe zegary EGT i Boost zabudowane w słupku
Sterowanie:
Program na ori ECU
Dodatkowo SMT7
Ci co mnie znają to wiedzą że to auto to jest jeden z najbardziej opornych samochodów do tuningu Auto było robione z przerwami 2 lata.
Auto było hamowane w Unitronicu na 1,1 bara było 290 KM i 330 Nm, z powodu opon zimowych i tak było trudno hamować ( wykresy wkleję później). Auto teraz jeździ na 1,4 bara wiec pewnie jest 300 +.
Duże podziękowania dla Tomka z Tomsona za upór, w robieniu tego auta ( nikt poza nim nie chciał go widzeć)
Czasy nie mierzone ale jak dobrze pójdzie to pojawię się na 1 maja na sss, że by sprawdzić czas.
klektor wydechowy

inne fotki








paweł