



Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
ggregorii napisał(a):To co i po co jest to pod klapka ? które twierdzi ze mam miec po 2,2 na obu osiach ?
ggregorii napisał(a):Kurde ja mam chyba tylko 2 wartosci i oznaczenie w postaci ludzi i bagazy. Ma ktos takie jak ja i moze sie wypowiedziec . Moze dajcie fotke wklejki
ggregorii napisał(a):Obstawiam ze przy mocniejszych silnikach jest wieksze cisnienie bo wiecej waza.
Tomektr napisał(a):Napompuj wartości osznaczone "i", będzie poprawa. Też rzucał jak w taczce w mojej Fr'ce zmieniłem i jest ok
KeyZet napisał(a):A na lato poprostu nie wjeżdżać na krawężniki?
marekwar napisał(a):Moje 16ki dobierało ASO tak aby były homologowane i nie było problemu z gwarancją Alufelgi mam z innego modelu VAG. Kupiłem komplet z oponami.
Kusza napisał(a):jeżdżę w lato i zimę na oponach 235/35/R19 z ciśnieniem 2.8 i nie narzekam na twardość itp.
KeyZet napisał(a):Kusza napisał(a):jeżdżę w lato i zimę na oponach 235/35/R19 z ciśnieniem 2.8 i nie narzekam na twardość itp.
Pamiętaj, że Cupra ma zawieszenie DCC, więc ustawisz na komfort i wszystko hula. Ja niestety mam zwykle zawieszenie, więc zgodnie z naklejką i po potwierdzeniu w ASO do R18 napompowałem po 2.2, żeby podróż nie męczyła tylko cieszyła.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości