a Ja dolacze z pytaniem, czy po wymianie na wiekszy cooler trzeba robic korekte? Dokladnie chodzi mi o przelozenie coolera z ARL (lub wiekszy) do ASZ.. Jak to sie ma do silnika po i przed programem.
Trzeba by było robić korekte - mozliwe sa przeładowywania turbiny (zmiana cisnienia) moga byc problemy z notlaufem no i generalnie program zawsze robi sie na koncu po wszystkich modach by dopasowac do stanu obecnego osprzetu.
xabu, Patryk mowil ze istnieje mozliwosc przeładowywania po uwolnieniu wydechu, ja mam wlasnie taki problem i bede musial udas sie na mala korekte ,ale najpierw podepne VAGa.
Przy zmiane IC korekta raczej nie jest tak potrzebna.
Przy zmianie (poluznieniu) wydechu raczej konieczna. Turbina zupelnie inaczej sie zachowuje i inaczej wkreca. Mozna ja rozkrecic za bardzo
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu Serwis mechaniczny aut koncernu VAG