Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez feels3 » 25 sierpnia 2017, 13:04

Witam,

Ponieważ posiadam te same hamulcę co Cupra, pozwolę sobię założyć tutaj temat.

Chciałbym zrobić lekki upgrade hamulca, bez wydawania 15k na 20 tłoczkowy zestaw, szczególnie że prawodopodobe jest że to ostatni sezon torowy mojego GTI (aczkowliek zostaje ze mną, po prostu będę szukał innego wozidła do upalania)

Mam klocki od kilku dni, Hawk Performance, powoli się docierają, początki były słabe, ale z każdym km robi się coraz lepiej, zobaczymy na torze, brak czujnika nie jest problemem, można to wyłączyć, poza tym, i tak na torze trzeba zerkać na stan okładzin samemu, raz że czujnik tylko na prawym przodze, dwa, np na Poznaniu nie rozpoczął bym sesji mając mniej niż 20-30% klocka, a czujnik wtedy jeszcze siedzi cicho, także ten...

Myślałem o tarczach, przewodach w oplocie stalowym i płynie, te 3 rzeczy razem z klockami muszą mi wystarczyć, internet pełny głupot, dlatego szukam łopatologicznej pomocy od osób które to przerabiały na swoim przykładzie.

Z góry dzięki.
Wojtek
Zobacz Profil
feels3
Sport
Sport
 
Posty: 343
Dołączył(a): 13 kwietnia 2015, 08:30
Auto: Golf GTI PP
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez gumbas » 26 sierpnia 2017, 08:53

Ja u siebie założyłem EBC yellow stuff na seryjne tarcze i wymieniłem płyn na 660. Poprawa mega, nic się nie zagotowalo i hamulec był pewny cały dzień. Niestety seryjna tarcza nie wytrzymała temperatury i ja pokrzywilo. Domowilem wczoraj tarcze EBC nawiercane, nacinane, wzmacniane i ogólnie pod te klocki. 10.09 zobaczę jak się sprawują.

Wysłane telepatycznie.
"Ten samochód jest przerażający" - Żona

Pijawka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gumbas
Sport
Sport
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 czerwca 2016, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Auto: CUPRA ST 290
Silnik: CJXA 2.0

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez esde » 26 sierpnia 2017, 10:14

Ja bym wrzucił porządne tarcze i porządne klocki, do tego oplot. Oryginalne tarcze dostają w tyłek. Potwierdza to gumbas, a moje tarcze mają mikropęknięcia na całej powierzchni po używaniu DS2500.

Można też iść w pakiet z Performance Pack, ale koszty wiadomo inne.

Ja planowałem zrobić oplot, ale postanowiłem, że nie będę już męczył Cupry na torze na limicie, więc i ten pomysł zarzuciłem. W związku z tym mam do sprzedania oplot Goodridge, żółty kolor, nówka sztuka. Ktoś chętny?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
esde
TopSport
TopSport
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 22 lipca 2015, 18:20
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Leon ST Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez feels3 » 27 sierpnia 2017, 20:51

Dzięki za przydatne opinie.

@esde, oplot masz komplet na 4 koła?
Zobacz Profil
feels3
Sport
Sport
 
Posty: 343
Dołączył(a): 13 kwietnia 2015, 08:30
Auto: Golf GTI PP
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez UniqueSilver » 28 września 2017, 10:47

feels3 napisał(a):Witam,

Ponieważ posiadam te same hamulcę co Cupra, pozwolę sobię założyć tutaj temat.

Chciałbym zrobić lekki upgrade hamulca, bez wydawania 15k na 20 tłoczkowy zestaw, szczególnie że prawodopodobe jest że to ostatni sezon torowy mojego GTI (aczkowliek zostaje ze mną, po prostu będę szukał innego wozidła do upalania)

Mam klocki od kilku dni, Hawk Performance, powoli się docierają, początki były słabe, ale z każdym km robi się coraz lepiej, zobaczymy na torze, brak czujnika nie jest problemem, można to wyłączyć, poza tym, i tak na torze trzeba zerkać na stan okładzin samemu, raz że czujnik tylko na prawym przodze, dwa, np na Poznaniu nie rozpoczął bym sesji mając mniej niż 20-30% klocka, a czujnik wtedy jeszcze siedzi cicho, także ten...

Myślałem o tarczach, przewodach w oplocie stalowym i płynie, te 3 rzeczy razem z klockami muszą mi wystarczyć, internet pełny głupot, dlatego szukam łopatologicznej pomocy od osób które to przerabiały na swoim przykładzie.

Z góry dzięki.
Wojtek

Polecam zestaw performance- nic więcej nie trzeba na tor, chyba, że walczysz o rekord okrążenia :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
UniqueSilver
Sport
Sport
 
Posty: 287
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez Blad » 28 września 2017, 11:52

Klocków Hawka nie polecam. Sam miałem w trochę cięższym aucie i w stosunku do serii było gorzej. Znajomy wsadził do Hondy Type R i na Poznaniu był dramat. Klocki się zeszkliły po kilku kółkach, koniec jazdy - są do śmieci. Teraz wsadził DS2500
Yellowy bardzo polecam, tak samo red stuffy jak ktoś mniej pali na torach
Zobacz Profil
Blad
Signo
Signo
 
Posty: 195
Dołączył(a): 4 października 2014, 08:54
Auto: Cupra290
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez Daniel1980 » 2 października 2017, 09:42

Ja nie narzekam na zestaw:

tarcze Stoptech przod nacinane+ oplot+ -RBF + klocki stoptech street. Bylem z tym setupem na Poznaniu i dal rade. Jak street bedzie zbyt soft, to wrzuc performance lub racing klocek.
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez Billek » 16 października 2017, 09:50

Jeśli upgrade hebla to faktycznie trzeba trochę się wykosztować i iść w wielotloczek. Na szczęście są do naszych samochodów całkiem sensowne sety. Zanim wybór padł na a45 robiłem research żeby hebel s cuprze polepszyć. W końcu po tygodniach poszukiwań zdecydowałem się na dedykowany zestaw zbudowany przez pizza brakes. Zestaw 4 tłoczkowy z tarczami, klockami, oplotem i płynem na zacisku wilwooda wychodził Ok 6-7k brutto Wiec bez tragedii a zawsze to już zupełnie inny hamulec.
Zobacz Profil
Billek
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 lutego 2017, 23:19
Auto: Seat Leon ST Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez Gaweł » 4 listopada 2017, 03:16

Stoptech ma w ofercie bigbrake do platformy MQB. Cena około 6.5k.
Podpis niezgodny z regulaminem - Usunięto Admin
Zobacz Profil
Gaweł
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 sierpnia 2016, 21:13
Auto: Seat Leon FR 5F
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez 83Dario » 4 listopada 2017, 06:57

Ponoć wydajniejszy niz te 340mm na jednym tloku...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Przebudowa hamulców pod torowe zmagania

Postprzez 83Dario » 4 listopada 2017, 06:58

Ponoć wydajniejszy niz te 340mm na jednym tloku...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
83Dario
Sport
Sport
 
Posty: 619
Dołączył(a): 22 lutego 2012, 15:45
Lokalizacja: WLKP
Auto: FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo


Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości