Dodam, ze w aucie jest zamontowany box (z salonu VW)...
Z góry dzięki i Pozdrawiam
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Superbman napisał(a):Dodam, ze w aucie jest zamontowany box (z salonu VW)...![]()
Z góry dzięki i Pozdrawiam

i co było przyczyna dymienia i spadku mocy mam teraz podobne objawy w moim autku(spadek mocy 4-5 bieg 2000-3000 obrotow i dymienie czarny dym)?




Ale to jeszcze o niczym nie swiadczy - moze byc mala dziurka ktora pod duzym cisnieniem robi sie dopiero wieksza - czujnik cisnienia to wylapuje i bym - notlauf tzw tryb awaryjny moze to byc tez gdzies na opasce.sprawdzalem tak wzrokowo dolot i niema tam zadnych sladow oliwy


krootki napisał(a):Podepnę się pod temat.
Mam takie objawy - przy ostrym wciśnięciu gazu samochód potrafi się mocno zdławić. Szczególnie zauważalne to jest na II biegu - ciągnie ostro do ok. 2500-3200rpm i nagle ostre zdławienie. Na innych biegach objawia się to często przyspieszeniem jakby "bez turbo". Pomaga odpuszczenie gazu i lżejsze wciśnięcie.
Przy przeglądzie w ASO powiedziałem, żeby to sprawdzili to powiedzieli, że to coś z komputerem/programem - turbina dostawała za duże ciśnienie i była odcinana. Miałem wirusa zrobionego w raczej średnio popularnej firmie więc wróciłem do oryginalnego programu. Objawy może nie są tak mocno odczuwalne jednak nadal czasami występują. Dymienia raczej nie zauważyłem
Co to może być?

mirek266 napisał(a):po kilku dniowej nieobecnosci odpalilem mojego seatka i sprawdzilem ponownie co sie dzieje.Autko po 2500 obratow traci moc i przełancza sie w tryb awaryjny tak jak pisal Tonny S po ponownym uruchomieniu dziala ok a po 2500 dalej zonk.Wiec wyglada mi to na turbine

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości