Nie wiem jaka jest przy DP bo nie mierzyłem, natomiast ten wydech jest montowany zaraz za środkowym, jak się kończy środkowy to po pierwszym zagięciu przecina się seryjny.
Dodają dwie różne przejściówki, jedna pasowała na średnice idealnie, skręca się obejmami o gotowe, to samo z tłumikami, rury są tak dobrane że wchodzi jedna w drugą, i tylko po opasce.
Całość banalna w montażu i pasuje p&p
Dementuje domysły co do słabej jakości rur, to normalny kwas jest.
Spawy są jakie są, ale jaką to różnicę robi co ?
- ile razy po montażu oglądamy spawy ?
- ilu osobą będziemy pod autem pokazywać spawy ?
Dla mnie istotne jak działa i jak spasowanie. Dzwięk mi odpowiada, tryb komfort w zabudowanym i jest cicho do 3500rpm
Na trasie do 120 też cywilnie, trochę buczy jak się doda mocniej gazu z niskich obrotów ale to raczej normalne.
Na autostradzie jeszcze nie miałem okazji testować, a do kraju jadę dopiero na święta w grudniu to więcej powiem po 700km ciągłej jazdy

Obecnie mi się podoba, fajnie strzela na DSG jak Hatch, a o to mi chodziło, w aucie też go słychać ale nie jest uciążliwy, zatem oferuje kompromis jaki szukałem. Jest słyszalny ale nie urywa głowy
Fajnie słyszalny jest basowy pomruk po odpaleniu, czy na postoju lekko dodając gazu, nie ma rezonansu w aucie, nie ma też uciążliwego buczenia jak na jakiejś strumienicy
Mam filmik przed i po, kolejny z przejazdów nagram jak przestanie padać
Przed :
https://www.youtube.com/watch?v=9eWtlPvvTvgPo :
https://www.youtube.com/watch?v=w6-R94FWIbA