Witam. zgodnie z wczesniejszymi zapowiedziami wkoncu Moj LEON dostal nowe zycie...

Inzynierowie z diagtronika namalowali mu kilka nowych kresek i jazda duuuzo przyjemniejsza sie stala. wybralem sie 10 stycznia na mooda ze znajomym i kamera

. Szczerze mowiac to bylem nastawiony od razu na jakies dodatkowe wydatki bo ja juz mam takie szczescie

a tu po schamowaniu na DynoDay wyszlo raptem 126 KM i 285 Nm

wywalilem niezla mine ale sie cieszylem. po 2 godzinach pracy soft zostal zmieniony i wyjechalem na probe z wynikiem 142HP i 352Nm (przy 2000obr)

. Jazda naprawde niezlemska, na 3cim biegu jeszcze obrotomierz zamykalem a kola caly czas sie krecily

. podziekowalem pieknie, zaplacilem

no i w droge

... nie bylo mocnego spod zadnych swiatel w calej Warszawie

, LECZ

Tora uprzedzal mnie ze przy mniej wiecej 2tys/obr moze pojawiac sie lekkie drzenie. i Faktycznie pojawialo sie bo jakos wolno nie jezdzilem. Drgania raczej nie przeszkadzaly w jezdzie ale zaczely mnie coraz bardziej zastanawiac. Po wielu konsultacjach jednak stwierdzilem ze trzeba je usunac bo jak tak dalej pojdzie to cos mi sie stanie z moja pociecha, tym bardziej ze ostatnio cos chyba dwumasowka daje sie we znaki..

jeden telefon no i ustawka na poprawke. no i wyszlo w tej chwili 141HP no i 323 Nm (przy ok 2300obr). Nic nie drzy ale nie ciagnie juz tak fajnie z dolu jak to bylo przedtem. Jednak rozsadek wzial gore i moim zdaniem tak bedzie lepiej. wkoncu ten samochodzik ma byc bezawaryjny i nie powinien sluzyc tylko do scigania. WIEC BEZPIECZENSTWO I BEZAWARYJNOSC NA 1 PLAN

mam nadzieje ze to dobry wybor bo teraz i tak jazda jest nieporownywalna z i tak mocna seria. na koniec chcialem podziekowac inzynierom z diagtronika (fabryki chipsow) no i pewnym klubowiczom ktorzy udzielali mi porad i milczeli (mam nadzieje) jak GROBY

bo miala byc to tajemnica przez pewien czas. DZIEKI
