Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez adi89rg » 1 marca 2018, 09:36

Mam ten sam problem. Tez silnik BMN. Glowica robiona, swiece sprawdzone, zasilanie swiec sprawdzone, wtryski po akcji serwisowej, wymienione uszczelki wtryskow.. Temperatura ponizej zera i trzeba dluzej zakrecic.. Temperatura dodatnia odpala normalnie..
Zobacz Profil
adi89rg
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 listopada 2017, 14:03
Auto: LEON II FR
Silnik: BMN 2.0

Reklama

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez mczelny2401 » 1 marca 2018, 09:38

1M ASZ przy -25 po podwójnym nagrzaniu świec odpalił na strzała dopiero podczas jazdy przy -30 zaczynał przerywać po ścinało ropę i nigdy nie dolewam żadnych specyfików do paliwa
Był Leon 1M (ASV 110KM)
Był Leon 1M (ASZ 130KM)
Był Leon 5F (CKFC 150KM)
Jest Leon 5F ST (DKZA 190KM)
Zobacz Profil
mczelny2401
FR
FR
 
Posty: 1849
Dołączył(a): 8 sierpnia 2014, 13:02
Region: podkarpackie
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez barto128 » 1 marca 2018, 10:05

Wcześniej jak miałem ASV to też mi przy -30 ze słabo grzejącymi świecami odpalał... A z tym BMN-em to moja pierwsza zima i od razu takie chece że tramwajem musze do roboty jeździć jak jest - 20 :cojest: Za tydzień go oddaje na remonty dopiero bo podejrzewam uszczelniacze pompek nadają się do wymiany i coś termostat świruje. Ale żeby w ogóle nie odpalił to już z lekka mnie niepokoi :boje:
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez Fastener99 » 1 marca 2018, 12:42

Mój BMN rok temu przy -28 odpalił z nowym aku i słabo kręcącym rozrusznikiem jednak po długiej walce z oporami silnika. Twój też powinien odpalić, przejrzyj akumulator czy napięcie za dużo nie spada oraz rozrusznik oddaj do regeneracji lub najlepiej wymień na 11 zębów ja tak zrobiłem i różnica w kręceniu jest kolosalna. Paliwo w takich mrozach to też ważna sprawa także lepiej dopłacić parę groszy do litra dynamica czy też vervy. Sprawa świec też mnie niepokoi bo troszeczkę za krótko grzeją jak na takie mrozy.
Zobacz Profil
Fastener99
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lutego 2018, 22:06
Auto: A3
Silnik: BMN 2.0

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez adi89rg » 1 marca 2018, 22:34

Akumulator mam nowy. Moze faktycznie cos z tym rozrusznikiem. Ale przed regeneracja glowicy palil normalnie "od strzala". Teraz jak postoi noc na mrozie to za pierwszym razem musze pokrecic przez okolo 4-5 sekund. Wrazenie takie jakby w ogole paliwa nie dostawal i byl zapowietrzony.
Zobacz Profil
adi89rg
Stella
Stella
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 listopada 2017, 14:03
Auto: LEON II FR
Silnik: BMN 2.0

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez barto128 » 4 marca 2018, 10:48

U mnie okazało się że to chyba jednak aku :shock: Doładowałem go prostownikiem i auto po 3 dniach postoju na mrozie pod chmurką odpaliło od strzała przy - 12... :-D Czytałem ostatnio że przy zbyt małych obrotach w trakcie startu komputer nie podaje paliwa więc może przyczyna tkwi w dużych oporach na początku kręcenia i stąd problemy? Ale to tylko luźna hipoteza
Seat Leon 1M Sport 1,9 TDI ASV 132,6 KM / 288,7 Nm 2013 - 2017
Seat Leon 1P FR 2017 - ... ;)

https://www.facebook.com/leonWoznyGarage/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
barto128
Sport
Sport
 
Posty: 206
Dołączył(a): 5 kwietnia 2013, 19:33
Lokalizacja: Giżycko/Kę3yn/Olsztyn
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Leon FR
Silnik: BMN 2.0

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez Fastener99 » 4 marca 2018, 11:28

barto128 napisał(a):U mnie okazało się że to chyba jednak aku :shock: Doładowałem go prostownikiem i auto po 3 dniach postoju na mrozie pod chmurką odpaliło od strzała przy - 12... :-D Czytałem ostatnio że przy zbyt małych obrotach w trakcie startu komputer nie podaje paliwa więc może przyczyna tkwi w dużych oporach na początku kręcenia i stąd problemy? Ale to tylko luźna hipoteza

Jeśli problem leży po stronie słabej baterii to powodem jest zbyt słabe kręcenie i pompowtryskiwacz się nie otwiera.
Sprawdź akumulator czy po kilku dniach już nie jest dupa, a następnie napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Rozrusznik może też stawiać niepotrzebne opory.
Zobacz Profil
Fastener99
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lutego 2018, 22:06
Auto: A3
Silnik: BMN 2.0

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez Tygrysek » 4 marca 2018, 15:54

Szkoda że nie sprawdziłes wcześniej akumulatora.
A czy jest opcja, że na sprawdzeniu akumulatora wyjdzie Ok, a w rzeczywistosci będzie słabo?
Kręcę wałki i dmucham balony
Obrazek

Był: niebieski ASV... na małym koksie by DYNOSOFT
Był: S-line na małym koksie by CTR
Jest: O2 RS black beast
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tygrysek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2089
Dołączył(a): 27 września 2009, 10:15
Lokalizacja: Radzionków
Auto: 02 RS
Silnik: BMN 2.0

Re: FR 2.0 TDI BMN ciezko odpala...

Postprzez Fastener99 » 4 marca 2018, 19:03

Może tak wyjść, bo wszystko zależy czym sprawdzasz akumulator i w jakich warunkach.
Zobacz Profil
Fastener99
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lutego 2018, 22:06
Auto: A3
Silnik: BMN 2.0

Poprzednia strona

Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości