Mam pytanie o zawór EG (nie wiem czy dobrze go nazwałem) jest widoczny po podniesieniu maski, znajduje sie przy lewym gornym rogu pokrywy silnika dołączony jest do niego gumowy przewód sporej srednicy, otwiera sie i zamyka po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Czy może mi ktoś wyjasniec jaką funkcje pelni ten zawór i jakie mogą byc objawy jego nieprawidłowego działania.
Po "naprawie" w ASO jak wymienili mi to badziewie, auto wg mnie nie ma "ciągu" przy 2000 obr/min kiedys mnie wciskało w fotel i w aucie czuc bylo wyraznie szarpnięcie, teraz wskazowka mija 2000obr/min i nic... Byłem w ASO (nie tam gdzie go naprawiali) koles przejechal sie moim samochodem i powiedzial ze faktycznie slabo "ciągnie"
VAG nie wykrywa żadnych błędów, pamięc blędow czysta, auto buja sie do 200km\h (wczoraj sprawdzałem) wiec to raczej nie przepływka, nie tankuje na stacjach typu "no name", turbina eksploatowana zgodnie z przykazaniami... Czy za taki stan rzeczy moze odpowiadać ten nieszczesny zawór????
