Sprawdziłem tą złączkę. Wziąłem inny oring(z rury po drugiej stronie, jest identyczny) i zatrzaskując wszytko dalej się rusza i wystaje tak jak na zdjęciu. Wymienię ten oring na nowy.
Szybko złączek za dużo tam nie ma ale jeszcze na spokojnie popatrzę przy wymianie filtrów. Auto ma najechane 92 tyś a już turbo by się pomału kończyło? Staram się na rozgrzanym silniku "pałować go trochę" jak to niektórzy się na forum wypowiadają. Tak samo nie gaszę od razu auta po trasie tylko jak już jestem blisko chałupy to z gazem delikatnie i chwilę jeszcze auto pracuje na postoju. Irytujący jest ten sygnał karetki pogotowia w aucie chociaż dobrze, że tylko na 1 i 2 to słychać a potem to już ognia. Może sprawdzić intercooler i egr?
-- 7 maja 2019, 17:59 --
Sprawdź ten wąż czy nie wypiął się z jednego zatrzasku bo na górze widać że jest dość mocno wysunięty z gniazda
Poczytałem na forum i jak radzili koledzy "trytytkami" to czasowo spiąłem i jest różnica tzn. karetka niestety dalej jest ale przy zmianie biegów nie słychać już tak dziwnie z turbo. Wyraźnie jeździ się lepiej ciszej jest.
Adrusek te inne szybko złączki to w których miejscach? Może zrobię fotki a Ty zaznaczysz
