Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
dudek_jd napisał(a):No gra trochę lepiej ale bez przesady. Masz subwoofer w kole zapasowym i gra fajnie ale nie jest to system super wysokiej klasy. Za 1000zl samemu zbudujesz na pewno coś lepszego.
damyok napisał(a):
dla mnie FR zdecydowanie za twardy.
damyok napisał(a):dla mnie xcellence - jeśli bierzesz auto z placu.
zdecydowanie lepszy pakiet comfort +. to nie prawda, że aktywny tempomat przydaje sie jedynie z DSG. 1.4 TSI jest na tyle elastyczny, że w zupełności wystarcza. Generalnie osobiście nawet w cyklu mieszanym potrafie jeździć na aktywnym tempomacie i jest dla mnie super ok.
Bezkluczykowy dostep to fajna sprawa - także lubię.
Navi wg mnie bez sensu - lepszym tematem jest full link = google maps = staly update + info o korkachw przypadku iphone od wersji 12 iOS takze dodatki google maps takze bajka.
dla mnie FR zdecydowanie za twardy.
mczelny2401 napisał(a):damyok napisał(a):
dla mnie FR zdecydowanie za twardy.
Istnieje taka opcja jak DCC
brzooza napisał(a):Hehe a ja bym powiedział ze na odwrót. Na gorze premium i elegancko, a na dole jakieś szare tandetne plastiki.
snlk napisał(a):Wykończenie w Piano black wygląda dobrze tylko na początku, potem widać tylko rysy, kurz i ślady palców.
marekwar napisał(a):Za to z grila gorzej muchy i komary zmywać[emoji3]
marekwar napisał(a):Inna grupa docelowa. Xcellence - komfort, klasa średnia, duma [emoji3]
FR - macho z silnikiem 125KM.[emoji12]
Oficjalne dane Seata dla opon i felg 17 caliKrzysiek8167 napisał(a):A i jeszcze jedno pytanko, jakie Leon ma oponki na 17" ? chodzi o szerokość i profil. Trzeba się rozejrzeć za zimówkami jakimiś
Drugie pytanie - czy to prawda, że grupa VW daje gift mocy w postaci +- 10 % ?
mczelny2401 napisał(a)::brawo: Będzie twardo i będzie skrzypiało
Krzysiek8167 napisał(a):Witam wszystkich ponownie i dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Wybór padł na fr. Miałem konkretne 2 modele opisane w pierwszym poście i pomiędzy nimi "musiałem" wybierać. FR wygrał u mnie głównie stylistyką zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz pojazdu i dodatkowo lepszym nagłośnieniem. Bez aktywnego tempomatu przeżyje jak i również bez dostępu bezkluczykowego (w poprzednim aucie złodzieje dzięki tej nowince technologicznej dostali się do środka pojazdu w 3 sekundy).
Jedyne czego mi brakuje to mocniejszego silnika chociażby tych 150 km. Miałem możliwość jeżdżenia również nową cuprą 4x4 w wersji ST i to była miazga - samochód jak pode mnie skrojony, jednakże ze względu na dwukrotnie niższy budżet póki co muszę zadowolić się wersją bardziej "cywilną".
Mam nadzieję, że auto dobrze się będzie sprawowało.
marekwar napisał(a):W każdym razie Twój FR przekonał mnie do przesiadki z Hondy na VAG czego nigdy wcześniej nie brałem pod uwagę.
Jaki to dealer? Kiedy kupowałem swojego - dealer odmówił użyczenia jakiegokolwiek auta. Więc dokonałem "bezpiecznego wyboru" i wziąłem to, co raczej powinno jakoś działać: 1.8 FR+DCC+ACC+DSG+NAVI+keyless+kamera+wielowahacz z tyłu.marekwar napisał(a):Zanim kupiłem swojego Leona dostałem od dealera wersję FR z silnikiem 1.4 TSI 125KM do przetestowania na cały dzień.
Dlaczego twardo? FR ma bardzo fajne zawieszenie. I jeszcze "fajniejszy" układ kierowniczy. Kierownica w Leonie FR jest przyjemniejsza niż w Audi (a jeżdżę oboma na co dzień).mczelny2401 napisał(a):Będzie twardo i będzie skrzypiało
Przed zakupem jeździłem 1.4 FR: belka i brak DCC i bardzo mi się spodobało. Obawiałem się nawet, że DCC będzie odbiegać wrażeniami od "zwykłego" FR. Jednak jest ok.mczelny2401 napisał(a):Dlaczego twardo? bo mam belkę i brak DCC a to całkiem inna bajka niż 1.8 plus DCC
servo napisał(a):Jaki to dealer? Kiedy kupowałem swojego - dealer odmówił użyczenia jakiegokolwiek auta.
servo napisał(a):Dlaczego twardo? FR ma bardzo fajne zawieszenie. I jeszcze przyjemniejszy układ kierowniczy. Kierownica w Leonie FR jest przyjemniejsza niż w Audi.
Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości