Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Chip tuning a regeneracja turbiny

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Chip tuning a regeneracja turbiny

Postprzez mate503 » 1 kwietnia 2018, 17:17

Seat leon 2 1.9 BLS 105km

Kupiłem go, nie widząc że ma modyfikacje. Auto miało fajna moc, dużą dynamikę, myślałem 105 km daję taką frajdę z jazdy.
Po 40tys padła turbina. Turbina regernowana w serwisie Bosch. Pytali mnie czy auto było kręcone, odpowiedziałem że NIE. Po regeracji samochód stracił dynamikę jazdy.
Pojechałem na hamownia, licząc że wynik będzie w granicy 80-90km. I mieć podstawy do szukania w dalej dawnej mocy.
Wynik okazał się inny 125km i 320nm
Obrazek
Teraz nie wiem od czego zacząć, aby samochód zaczął jeździć jak dawniej.
Jechać tam gdzie robili mi turbo i przedstawić im sytuację.
Czy to co sugerowali mi na hamownia, czyli wgranie nowego chipa 800zl + usunięcie starego 400 zł
Zobacz Profil
mate503
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 października 2017, 18:19
Auto: Seat leon 2
Silnik: BLS 1.9

Reklama

Re: Chip tuning a regeneracja turbiny

Postprzez Limak9 » 3 kwietnia 2018, 07:28

Może poprzednia turbina poprostu przeladowywala i stad efekt klepania po plecach? Tez do mocy człowiek szybko się przyzwyczaja :-)
Zobacz Profil
Limak9
Sport
Sport
 
Posty: 267
Dołączył(a): 17 kwietnia 2017, 23:07
Region: małopolskie
Auto: Leon ST280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Chip tuning a regeneracja turbiny

Postprzez mate503 » 3 kwietnia 2018, 18:43

Na poprzedniej turbine pracował świetnie, moc była cały czas "stała", dzisiaj raz jest żywy raz ledwo co jedzie.
Dlaczego jest taki wysoki wynik nm 317 w stosunku do 125km?
Zobacz Profil
mate503
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 października 2017, 18:19
Auto: Seat leon 2
Silnik: BLS 1.9

Re: Chip tuning a regeneracja turbiny

Postprzez andrzejpredator » 3 kwietnia 2018, 20:02

Ja bym zaczal od zrobienia logow dynamicznych turbo, przeplywomierza i pompek. Jezeli þu wszystko wyjdzie dobrze mozna zaczac szukac dalej. Ewentualnie moze zmieniales w niedawnym czasie rozrzad i nie ustawili konta synchronizacji walka rozrzadu

-- 3 kwi 2018, o 21:02 --

mate503 napisał(a):Na poprzedniej turbine pracował świetnie, moc była cały czas "stała", dzisiaj raz jest żywy raz ledwo co jedzie.
Dlaczego jest taki wysoki wynik nm 317 w stosunku do 125km?


Wynik jest calkiem normalny , turbo z volkswagena w okolicach 2- 2.4 ma tendencje do lekkiego przeladowania stad wlasnie 317 w tym miejscu. Ja w 1.9 asz na seri mialem 144 km i 344,5 nm wlasnie w tym miejscu co Ty.
Zobacz Profil
andrzejpredator
Signo
Signo
 
Posty: 162
Dołączył(a): 21 lipca 2011, 19:47
Region: małopolskie
Auto: seat leon st fr 2018
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Chip tuning a regeneracja turbiny

Postprzez Tom_O » 19 października 2018, 21:56

Ciśnienie turbo bez podlania paliwem mocy nie da.
Leon ST FR
Zobacz Profil
Tom_O
Stella +
Stella +
 
Posty: 95
Dołączył(a): 28 stycznia 2015, 07:40
Auto: Seat Leon ST FR
Silnik: benzyna inny


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości