Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

po wymianie rozrządu

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

po wymianie rozrządu

Postprzez art » 10 czerwca 2006, 17:10

po wymianie rozrządu super mechanicy spowodowali, że samochód jeździ gorzej niż przedtem, teraz tak delikatnie a przed wymianą jak już ominął turbodziurę to rwał do przodu aż wciskał w fotel mimo tylko 110 KM. Z porannym zapalaniem też jest gorzej - najpierw szarpnięcie silnikiem i zapala ale nie od razu jak kiedyś - pytanie: skoro już wzięli kasę to chyba powinni zrobić porządnie, a jak nie to niech poprawiają, kłopot tylko, że obawiam sie ich wiedzy, a raczej niewiedzy - zapłon ustawiali 3,5 godz. z ww skutkiem
pomocy - co im można podpowiedzieć, co mają zrobić by było ok.
Zobacz Profil
art
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 maja 2006, 21:01
Lokalizacja: kraków
Auto: Toledo II

Reklama

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez Kozak » 10 czerwca 2006, 17:34

musisz jeszcze wyregulować vagiem kont wtrysku, jest też możliwość że źle założyli pasek . poszukaj bo o tym całkiem niedawno było na forum

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez art » 10 czerwca 2006, 17:39

na komputerze podobno parametry były właściwe, ale chyba im nie wierzę, a tak przy okazji sprawdzali tylko na wolnym biegu - trzeba w ruchu?
Zobacz Profil
art
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 maja 2006, 21:01
Lokalizacja: kraków
Auto: Toledo II

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez Jazwes » 10 czerwca 2006, 17:48

art, może "fachowcy" po prostu źle ustawili rozrząd ?

U mnie było coś takiego, jak kupiłem leona poprzedni user dał mi kwit, że był wymieniany rozrząd w ASO 10kkm wcześniej, jako że był to mój pierwszy diesel nie zauważyłem niczego niepokojącego, dopiero na hamowni wyszło, że auto ma 95 km zamiast 110 :|
Okazało się, że był przestawiony rozrząd o jeden ząbek, po ustawieniu prawidłowym, zrobiło się zupełnie inne auto, żwawsze, i cichsze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Jazwes
Sport
Sport
 
Posty: 369
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo BKD

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez rob555 » 11 czerwca 2006, 08:52

- przestawienie rozrzadu
- zle ustawienie kata wtrysku (ale dosc spora odchylka by musiala byc)
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez art » 22 czerwca 2006, 20:22

Nowe wieści z placu boju: serwis w którym naprawiam już nie ma koncepcji, co najmniej 10 roboczogodzin i brak efektów. Brak mocy "kładą na karb" bąbelków w wężyku tym który biegnie od filtra paliwa - przeźroczysty. Nie pomogła wymiana filtra na inny, wymiana wszystkich gumowych wężyków dookoła, oringów na większe ,grubsze - może ktoś coś sensownego podpowie. Poza tym bardzo szarpie silnikiem przy rozruchu, mam wrażenie, że za bardzo zwłaszcza, że przed wymianą rozrządu tego nie zauważyłem, palił na dotyk i miał "kopa"







'
Zobacz Profil
art
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 maja 2006, 21:01
Lokalizacja: kraków
Auto: Toledo II

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez menyou » 23 czerwca 2006, 16:26

art, u mnie też widać bąbelki w przewodzi idącym od filtra paliwa i silnik chodzi bez zarzutów, podjedź lepiej do jakiś mądrych mechaników :mrgreen: a ustawiali ci kąt wtrysku? czy tylko ci powiedzieli że wszystko dobrze? pogadaj z chłopakami z krakowa gdzie najlepiej podjechać z tym problemem. pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
menyou
Signo
Signo
 
Posty: 168
Dołączył(a): 8 stycznia 2006, 15:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górn.
Auto: leon ASV by Ali

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez Kozak » 23 czerwca 2006, 16:40

bąbelki w przezroczystym przewodzie to normalna rzecz - zmień mechanika

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez art » 23 czerwca 2006, 20:06

no tak, ale obok stała "Polówka w dieslu" i nie było ani bąbela
Zobacz Profil
art
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 maja 2006, 21:01
Lokalizacja: kraków
Auto: Toledo II

Re: po wymianie rozrządu

Postprzez Streat » 23 czerwca 2006, 21:36

hmm ja w swoim dieselku tez mam troche babalekow co jakis tam czas...to raczej normalne.

Kiedys natomiast pamietam mialem spora ilosc babli bo madrzy mechanicy przycieli/zagieli jeden z przewodow od doladowania (te pod szyba takie czarne). Taka bzdura ale sami tego nie umieli znalezc (jakies 3 godziny...szkoda slow) dopiero mechanicy z Przasynskiej zobaczyli i poprawili :wink:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość