Mój ostatni temat został złączony z jakimiś innym o SS, dlatego zakładam nowy, w którym będziemy rozmawiać tylko o tym jednym, konkretnym module.
Moduł do przycisku start/stop jest prawie gotowy. Możliwe, że w weekend będziemy testować na moim Leonie.
Potrzebujemy przybliżoną listę chętnych, żeby nie popłynąć z materiałem.
Moduł to płytka PCB w opasce termokurczliwej wielkości 1.5 x 2 cm. Moduł zawiera zabezpieczenia, bezpiecznik i są lutowane maszynowo, a użyte komponenty są odporne na wszystkie zakresy temperatur panujących w samochodzie.
Układ działa tak, że steruje przyciskiem po załączeniu zapłonu. Ma wbudowaną pamięć ostatniego stanu- jeśli był włączony SS, to nic nie robi, jak był wyłączony, to symuluje naciśnięcie przycisku. Normalne naciśnięcie przycisku SS powoduje zapamiętanie stanu. Dłuższe przytrzymanie przycisku powoduje jego aktywację, bądź dezaktywację (na wypadek wizyty w ASO).
Montaż można wykonać poprzez szybkozłączki 0,5-1,5 MM2, albo poprzez wlutowanie się w 3 przewody idące do przycisku.
Moduł powinien ogarniać następującą listę aut:
- AUDI
A1/S1 (8X)
A3 (8P, 8V)
A4 (8K, B8)
A5 (8T, 8F)
A6 (4G)
A7 (4G)
A8 (4H)
Q2 (GA)
Q3 (8U)
Q5 (8R)
Q7 (4L, 4M)
TT (8S)
R8 (42,43)
VOLKSWAGEN
Arteon NEW
Atlas 2017-> NEW
Amarok (2H)
Beetle (5C)
Caddy (2K, SA)
Eos (1F)
Golf/Jetta 6 (1K)
Golf 7, 7.5, R (5G)
Passat (B6, B7, B8, CC)
Phaeton (3D)
Polo (6R, 6C, AW1 NEW)
Sharan II. (7N1)
Sirocco (13)
Touareg I. II. (7L, 7P)
Touran (1T, 5T)
Tiguan I. II. (5N, AD1)
Transporter T5. T6.
Up! (1S)
SEAT
Ateca (KH)
Altea I. (5P)
Alhambra II. (7N)
Exeo (3R)
Ibiza (6J)
Leon (5F)
Mii (I)
Toledo (KG)
SKODA
Citigo
Fabia II. III. (5J, NJ)
Karoq NEW
Kodiaq NEW
Octavia II. III. (1Z, 5E)
Rapid
Roomster
SuperB II. III. (3T, 3V, NP 2017- )
Yeti
Piszcie, kto jest zainteresowany