Tak ten czujnik Halla też możesz spr. tj czujnik położenia wałka rozrządu przy głowicy jeśli taki jest w Twoim aucie, oraz sprawdź czujnik położenia wału korbowego przy skrzyni, jak on padnie to już nie odpalisz auta, bez Halla da się zapalić bez czujnika położenia wału nie.
Ale z tego co dalej piszesz, że zimą brak reakcji rozrusznika przez kilka sekund, może wskazywać na zanikające połączenie pradowe na kablach zasilających rozrusznik, lub elektromagnesy rozrusznika mogą wymagać czyszczenia albo i regeneracji, ale zacznij od prostych żeczy typu filtry, kable, wtyczki, zasilania?
A próbowałeś przed odpaleniem zdjać wtykę czujnika temperatury żeby zobaczyć czy odpali od strzała jak zagrzejecśeiecami? Spróbuj... i napisz jak zapala bez tego czujnika?
-- 5 maja 2019, 01:00 --
Dodam, że auto miało regenerowane pompowtryski w ostatnim czasie bo jeden z nich lał i na wolnych obrotach auto chodziło jak traktor. Po regeneracji dwa tygodnie pojeździłem bez problemów i zaczęły się kłopoty z odpalaniem.
Jak numer z odpaleniem bez wtyczki nie pomoże oraz zmiana filtra paliwa to chyba lepiej sprawdź w pierwszej kolejności pompowtryski.
To całkiem możliwe, że znowu leje, albo kolejny zaczął. Możesz to zrobić VagCom lub VcDs
Link do opisu jak diagnozować pompowtryski
https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie ... lniku-tdi/Lub pod linkiem
http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-pomp ... ku-1-9tdi/Link do poglądowego DIY wymiana pompowtrysków 1.9TDi
Link
https://youtu.be/O-606GIhDKEOsobiście, polecam oddać do fachowego warsztatu jak wyjdzie z logów, że to pompowtryski...