prospect napisał(a):Pomysl ze silniki 2.0 sa w miare nowe i montowane w samochodach ktore waza przewaznie kolo 1400 w gore
Najbardziej sprawiedliwie bedzie jak staniesz z 2.0TDI po programie
Bez jaj.
Streat napisał(a):FUNCARVER, znowu OT ale ja swoim A3 w 2.0 TDi objechalem
I to dosc znacznie
ARL-em zniszczylem A3 w serii na trasie z A6 3.0 Q tez nie mialem problemu ale po sofcie takze auto musi za.....
Pamietam jak sam stawalem nowym ARL ze 110 posofcie na pewniaka i bylo ciezko, takze 100 kg wiecej w nowym Leo i z mniejsza moca mialo by problem bo 110 na pompie jest wsciekla, generalnie silniki vp37 przyrost Nm daja czuc po plecach i to zdrowo w porownaniu do PD.
FUNCARVER napisał(a):szczerze mówiąc myślę ze i bez programu kolega dostałby baty od 2.0TDI (np. w budzie leo, a3)
Raczej bylo by rowno, jak nie z przewaga dla ASV, AHF
Jak nie ma drżenia i sprzęgło daje radę to trzeba jeździć i korzystać
Dokladnie a najlepiej jedz jesienia do Marka "Master's na MAHA sprawdzic jak to wyglada - soft.