Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
A to ciekawe. VAQ to jest szpera mechaniczna (oparta o haldex), tylko że elektronicznie sterowana. To znacznie nowocześniejsze i skuteczniejsze rozwiązanie niż typowe szpery mechaniczne. Sugeruję poczytać trochę na ten temat. A pseudoszpera, zwana też szperą elektroniczną, w grupie VW nosi nazwę XDS. Ten system jest oparty o system hamulcowy i jest to kompletnie co innego niż VAQ.Cupra ma pseudo szpere
CoiloversPL napisał(a):Wszystkie Cupry 5F maja szpere mechaniczna sterowaną elektronicznie.
dziękuję za wskazówkę. W wolnej chwili poczytam i się doszkolę.Pik napisał(a):Sugeruję poczytać trochę na ten temat. A pseudoszpera, zwana też szperą elektroniczną, w grupie VW nosi nazwę XDS.
dudek_jd napisał(a):a nie jest też tak że VAQ było w mocniejszych wersjach cupry? Z tego co pamiętam co mówił sprzedawca przy zamawianiu auta to w Cuprze 265 chyba nie było? A XDS ma każdy leo i mi np przy jeździe na torze nie zbyt podobała się jego praca.
Pik jakoś tak mi się nie chce wierzyć, znając VAGa że dołożenie tego to jakieś rocket science. Może być tak że faktycznie musi to być sprzężone z DCC, ale z tego by wychodziło że jak ma się DCC to może nie powinno być problemu? Chyba że to co mówię to tylko pobożne życzenia.
brzooza napisał(a):Czyli kupić cupre i się nie pie*dolic
brzooza napisał(a):Czyli kupić cupre i się nie pie*dolic
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości