Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez ggregorii » 18 marca 2019, 17:33
Hej akurat mam 1.4 to taki tytuł ale może też tyczyć sie i 1.8 itp. Tak sobie pomyślałem że zmienię sobie filtry i w tym filtr paliwa. Dzwonie do swojego dostawcy części a on mówi ze w katalogu nie wystepuje tylko jakieś sitko przy pompie tylko jest. Jest to możliwe zeby nie było filtra paliwa ? jakoś nie mogę na to przystać.
-
Zobacz Profil

ggregorii
- Sport

-
- Posty: 484
- Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
- Region: lubelskie
- Auto: Leon 5F FR
- Silnik: benzyna 1.4
przez miroA3 » 18 marca 2019, 18:40
dobrze ci powiedzial,
filtr jako taki, sitko , jest w pompie paliwa w baku, razem z czujnikiem poziomu
tak jest chyba we wszystkich benzynowych MQB od 2012roku juz..
-
Zobacz Profil

miroA3
- FR

-
- Posty: 1951
- Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
- Lokalizacja: Kraków
- Region: małopolskie
- Auto: FR 2.0 TSI
- Silnik: CCZB 2.0
przez ggregorii » 18 marca 2019, 18:48
No to ciekawe. Po co wymieniać filtr za 30 zł jak można pompę za 500 zł czy ileś w razie czego.
-
Zobacz Profil

ggregorii
- Sport

-
- Posty: 484
- Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
- Region: lubelskie
- Auto: Leon 5F FR
- Silnik: benzyna 1.4
przez weuek » 5 maja 2020, 10:09
Zniknięcie tego filtra w autach vw to i tak miało miejsce bardzo późno (ja jeszcze mam w CAXA, 2012 r.), bo w benzynowych fordach i oplach wymiennego filtra paliwa nie ma już od dobrych kilkunastu lat.
-
Zobacz Profil

weuek
- Sport

-
- Posty: 393
- Dołączył(a): 4 maja 2020, 11:51
- Region: podkarpackie
- Auto: octavia 1Z5 elegance
- Silnik: CAWB 2.0
przez marcin1ja1 » 6 maja 2020, 12:57
ggregorii napisał(a):No to ciekawe. Po co wymieniać filtr za 30 zł jak można pompę za 500 zł czy ileś w razie czego.
Biznes się kręci. Szczególnie, że taki filtr paliwa Kowalski z lewymi rękami mógł sam wymienić. Jaki zysk byłby dla VAGiny.
-
Zobacz Profil
marcin1ja1
- Stella +

-
- Posty: 78
- Dołączył(a): 20 marca 2017, 17:23
- Region: dolnośląskie
- Auto: Leon III FL ST
- Silnik: CGGB 1.4
przez weuek » 6 maja 2020, 13:19
Ale to są zmiany globalne, niezależne od pomysłów jednego czy dwóch projektantów. Podobnie przestaje istnieć w popularnych autach koło zapasowe, uszczelka pokrywy silnika (tylko na podszybiu została) czy zawieszenie wielowahaczowe w kompaktach. No i lakiery są coraz cieńsze. Jeden patrzy na drugiego i robi tak samo.
-
Zobacz Profil

weuek
- Sport

-
- Posty: 393
- Dołączył(a): 4 maja 2020, 11:51
- Region: podkarpackie
- Auto: octavia 1Z5 elegance
- Silnik: CAWB 2.0
przez ggregorii » 8 maja 2020, 23:35
No jeszcze zależy jaka jest pozycja . Np W seacie skrzypią tuleje, a te same które można podmienić od Audi już są ok. Także hierarchia obowiązuje.
Teraz mam wrażenie ze te wszystkie nowe auta to tylko na flotę się nadają. Naganiać kilosów do końca gwaranci ponad 200 tys ,a potem niech się Kowalski martwi.. co kupi .
-
Zobacz Profil

ggregorii
- Sport

-
- Posty: 484
- Dołączył(a): 25 kwietnia 2013, 10:51
- Region: lubelskie
- Auto: Leon 5F FR
- Silnik: benzyna 1.4
Powrót do Leon 3 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość