Od czerwca jestem posiadaczem Leona 2 z 2011r. 1.6tdi 105km cayc
Chciałbym sie dowiedzieć od Was zaznajomionych już z tematem automatycznym wypalaniu dpf.
Rozumiem juz, ze wypalanie się załączani objawia sie to zwiększonymi obrotami na biegu jałowym, u mnie co mniejnwięcej 300km samochód wpada w tryb wypalania czy to normalne ? Autem jezdze glownie po miescie, krótkie trasy. Raz zjeżdzając z dluższej trasy około 100km samochod wpadł mi tez w ten tryb wypalania, odczekałem az spadna obroty i zgasilem silnik, pojechałem wypalić dpf nastepnego dnia. Wszystko niby ok ale czemu tak często ? Dodam, ze poprzedni właściciel (pierwszy - pl salon) wymieniał wedlug ks. Serwisowej egr magneti marelli przy 122kkm. Mowil tez cos o czyszczeniu dpfa ale tego w ksiazce niema. Aktualnie jest 151kkm.
Drugie pytanko, auto w cieple dni fajnie sie nagrzewalo do temp. 90st i trzymalo tą temp. Aktualnie przy wlaczonym ciepłym nawiewie auto potrafi tracic temperature na postoju, czy to normalne ? (Włączam nawiew i temperatura zaczyna spadać)
Pozdrawiam
#edit. Sory za literówki itp. Piszę z telefonu - nie wygodnie