niżej wykres z mojego Leona. Wersja FR, 1.8 TSI CJSA z DSG7 DQ200 (


Ogólnie auto wypluwało znacznie więcej, ale musieliśmy redukować wszystko przez skrzynie, w której sprzęgła zaczynały szaleć i się ślizgać.
Dodam, że wynik jest na paliwie 95. Nie było sensu stroić go pod 98, bo i tak trzeba było go całkowicie blokować jeśli chodzi o przyrosty mocy.
Aktualnie jeździ się świetnie, walczymy jeszcze o lepszą pracę DSG, dlatego, że w trasie, w momencie przyspieszania 130-160 na 7 biegu, bez redukcji, 1 na 10 przyspieszeń powoduje lekki poślizg sprzęgła. Co ciekawe, w momencie spritnów 0-200, czy nawet 130-200 ale z redukowaniem problem nie występuje. W codziennej jeździe po mieście / krajówki 0 ślizgów. Wygląda na to, że skrzynia, przy delikatnym przyspieszaniu bez zapięcia niższego biegu właśnie w przedziale 130-160 potrafi ślizgnąć. Jeszcze to obserwuję i najwyżej ściągniemy kolejne 10nm - 15 nm. Dodam, że to obserwacja z 10 tys kilometrów, bo tyle mam zrobione na programie. Data wykresu może być myląca, to po prostu najświeższy wykres ze wczoraj
Z silnika 1.8 TSI robi się fajna zabawka, która przy okazji ma dobre osiągi na paliwie 95 a nie 98, przy czym mało pali, mało waży.
