Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[problem] 1,6 akl powered by lpg

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez KRISTOF » 31 sierpnia 2006, 09:51

mam pewien problem moze wiecie co to moze byc pojechalem w trase moim samochodzikiem po ok 400km nastapil wystrzal gazu i od tej pory dzieje sie cos dziwnego tzn spada temperatura ( jadac w trasie wacha sie od 90 2 kreski nizej i pozniej wraca i tak sie dzieje raz na jakis czas) a druga sprawa to samochod stracil moc zaczyna sie dlawic tak przy 3 tys obrotow. Autko wrocilo z powrotem te 400km o wlasnych silach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KRISTOF
Stella +
Stella +
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19 listopada 2004, 23:03
Lokalizacja: wwl
Auto: czarne toledo ts

Reklama

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez Kozak » 31 sierpnia 2006, 10:19

prawdopodobnie wystrzał uszkodził Ci przepływomierz

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez Cichy » 31 sierpnia 2006, 15:25

witam wszystkich
ja mam podobny problem ze swoim leonkiem choć przepływomierz wymieniłem i jest sprawny w 100%
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez leem » 31 sierpnia 2006, 19:08

michał kozak napisał(a):prawdopodobnie wystrzał uszkodził Ci przepływomierz

moim zdaniem też przepływka :?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez AxeD » 4 września 2006, 13:38

a komputer nic Ci nie pokazuje ? Bo mozliwe jest jeszcze, ze jesli masz sekwencyjny gaz, to kolektor dolotowy mogl sie rozszczelnic
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AxeD
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3 sierpnia 2006, 08:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leoncio

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez THOMAS_PL » 18 września 2006, 11:55

AxeD napisał(a):a komputer nic Ci nie pokazuje ? Bo mozliwe jest jeszcze, ze jesli masz sekwencyjny gaz, to kolektor dolotowy mogl sie rozszczelnic


na sekwencji nie maprawa strzelac chyba że zostałazałożona w stodole...
KRISTOF podaj więcej info....
Zobacz Profil
THOMAS_PL
 

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez AxeD » 20 września 2006, 08:48

THOMAS_PL proponuje uwazniej czytac. KRISTOF napisal, ze mial strzal i ma teraz klopoty. Co ciekwe nie koniecznie musi byc w stodole zakladane bo wystarczy, ze mapper ma cos nie "teges" i poda duzo gazu - problemy gotowe. Ja napisalem o roszczelnieniu - czytaj falszywe powietrze. Ja mialem takie jaja, wiec staram sie cos podpowiedzec koledze.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AxeD
Signo
Signo
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3 sierpnia 2006, 08:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leoncio

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez Gawloss » 3 października 2006, 18:52

KRISTOF napisał(a):mam pewien problem moze wiecie co to moze byc pojechalem w trase moim samochodzikiem po ok 400km nastapil wystrzal gazu i od tej pory dzieje sie cos dziwnego tzn spada temperatura ( jadac w trasie wacha sie od 90 2 kreski nizej i pozniej wraca i tak sie dzieje raz na jakis czas) a druga sprawa to samochod stracil moc zaczyna sie dlawic tak przy 3 tys obrotow. Autko wrocilo z powrotem te 400km o wlasnych silach.



sekwencja moze strzelic zalezy to od zalozenia i od komputera sterujacego przewaznie montowane sa polskie sekwencje z komputerem "stag" bolaczka tych sekwencji j komputer ma ustalona pewna srednia i nie jest on ekonomiczny nie kozna nim sterowac i przelaczaqc na tryby jak w innych kompach tego typu ;wiekszosc monterów nie demontuje kolektorow wtryskowych tylko sie w wierca w nie jak sa na silniku a opilki moga niezle pozniej namotac; spadajaca temperatura moze byc spowodowana zlym umiejscowieniem parownika a nie masz wyciekow nigdzie plynu po montarzu i czy masz szczelne przewody doprowadzajace plyn chlodniczy do parwnika ostatnie pytanie parownik podlaczony masz pod przewod głowny czy do przewodow nagrzewnicy jesli nagrzewnicy co wiekszsc monterow to robi w zime sa problemy z nagrzewaniem kabiny
jesli cos pomotalem poprawcie mnie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gawloss
Signo
Signo
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19 stycznia 2005, 16:18
Lokalizacja: Płock
Auto: lancer

Re: [problem] 1,6 akl powered by lpg

Postprzez Cichy » 3 października 2006, 20:36

witam
w leonie 1.6 parownik mozna podłączyć pod przewody podłączone pod ogrzewacz filtra oleju i jest wszystko ok ja do swojego zamontowałem BRC bardzo dobra firma niema zadnych problemów z gazem jezdze na orginalnych świecach, przewodach i nic zrobiłem juz 60 tyś na gazie w rok i nic tylko podobno sonda szybciej padnie
Zobacz Profil
Cichy
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 30 lipca 2006, 22:12
Lokalizacja: mazowsze
Auto: seat leon 1.6


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron