sorek110 napisał(a):SZKODA ZE NIE ZROBIłES FOTEK PO POLEROWANIU
po polerowaniu wygląda identycznie tylko nie ma tych jasnych kropek z wody. Ale samo zmatowienie wyglada identycznie, a nawet silniej gdyz na lakierze nie ma w/w plam.
Chyba mam pecha na to auto i na lakier bo juz na progu mialem naprawe z gwarancji bo tez sie luszczylo. Ale z tym to były cale cyrki.... przez co malowali mi auto 4 razy..... (w skócie: lakier łuszczył sie po lewej na progu:
za 1 razem pomalowali innym lakierem - mam niemetalik a pomalowali metalikiem;
za 2 razem nie tą stronę - poalowali prawą a lakier sie łuszczył na lewej i lewa była z metaliku,
za 3 razem już właściwą stronę ale zle polaczyli lakiery - było widac takie matowe przejscia miedzy startm a nowym lakierem bo szkoda im było farby by polakierowac cały element,
za 4 razem pomalowali w miare dobrze, coś pourywali zaczepu z lister, uszczelek i zaczepy z plastkiów przy proku....)
a to wszystko w ASO Seata w mieście na D i na T na górnym śląsku!!!!!!!
[ Dodano: Nie 10 Wrz, 2006 ]oczkolek napisał(a):A może pasta Tempo pomoże
wiesz, jakoś sie boje używać takich past do czarnego koloru bo na nim widac wszystko i nie chce mies potem takich powycieranych miejsc:-(