Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Nie ma roznicy czy z czy bez.LeonK napisał(a):Chyba, że w samochodzie z Climatronikiem rozwiązali to jakoś inaczej...
grzybek napisał(a):wiec to chyba normalne
No własnie trzeba by to ustalic bo zachowuje sie jak z kompemmichał kozak napisał(a):to wnioskuje ze u KC1 nie ma kompa
Tez tak to widze i dlatego upieram sie w powyższymmichał kozak napisał(a):wskakuje temperatura zamiast zegara i nie ma możliwośći zmiany spowrorem na godzinę .
- przy której występuje możliwośc oblodzenia drogi - jest to alarm oblodzeniowy (snieżynka po prawej stronie), połączony równiez z wyłaczeniem kompresora ( chłodzenia) kliatyzacji. Wskazania temperatuy pojawia się na chwilkę i ponownie wraca do poprzedniego stanu.oczkolek napisał(a): temp. +5 stopni jest temperaturą graniczną przy której
silver_leon napisał(a):- przy której występuje możliwośc oblodzenia drogi - jest to alarm oblodzeniowy (snieżynka po prawej stronie), połączony równiez z wyłaczeniem kompresora ( chłodzenia) kliatyzacji. Wskazania temperatuy pojawia się na chwilkę i ponownie wraca do poprzedniego stanu.oczkolek napisał(a): temp. +5 stopni jest temperaturą graniczną przy której
Miałem tak u siebie ( komp + manetka do jego sterowania) . 2000r AHF
Dziwną sprawą jest to ,że nie masz manetki ze serowaniem wskazania kompa.
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość