Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1,8 T < 400 KM stage IV

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez PAWEL20VT4 » 14 października 2006, 16:13

Cześć

Zakładam oddzielny temat bedę tutaj starał się opisać modyfikacje leona, decyzja o modyfikacj zapadła :-)

Modyfikacje powinny objąć

Zakucie motoru
układ paliwowy
Sprzeglo
komputer
turbina
i mase innych pierdułek
zawieszenie

Jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to zapraszam do dyskusji

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Reklama

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Streat » 14 października 2006, 16:21

PAWEL20VT4, a tym razem kto bedzie to robil :?:
Leon ASV TS look powered by UNITRONIC ;-) Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Streat
Cupra
Cupra
 
Posty: 2206
Dołączył(a): 11 maja 2005, 14:33
Lokalizacja: WZ
Auto: Leon 1.9 TDi+

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Fawor » 14 października 2006, 16:59

GEKO + DTA?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Grześ » 14 października 2006, 18:08

Czy bedziesz probowal wystroic auto bez SA tylko na seryjnym ECU bo widzielm ze EX w twoim temacie na streetracingu sie udzielal i twierdził ze sie da ?

Myslales nad honowaniu diamentem bloku silnika ?

Fawor napisał(a):GEKO + DTA?

mozesz rozwinać
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Fawor » 14 października 2006, 18:38

pierwszy człon - poznańska firma tuningwa, jakąs szybką Corsę mają, albo cuś :wink:
drugi: SA, ktorego strojeniem zajmuje się własnie geko
A sam zwrot byl pytaniem do Pawła na co się zdecydował :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Grześ » 14 października 2006, 19:03

Fawor napisał(a):jakąs szybką Corsę mają, albo cuś

a tak zeczywiscie cos tam na cwiartke sie toczy :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez PAWEL20VT4 » 15 października 2006, 12:51

Jeszcze nie wiem kto w grę wchodzi Tomson i Geko, na korzyść tego pierwszego przemawia że zrobili już nie jeden 1,8 T, a Geko jest w Poznaniu.

SA- bedzie chba DTA ten wyższy model
Tak blk bedzie tuejowany i honowany :)

Na razie zstanawiam sie nad turbiną do wyboru mam

GT2071R lub GT3070 WG.

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Artur20vt » 15 października 2006, 20:45

nie bawilbym sie w 2871 bo moim zdaniem turbina nie jest trafiona. Duza czapka zimna a zbyt mala goraca. Szedlbym raczej w 3071. Kwestia zastanowienia tylko czy wewnetrzny WG czy zewnetrzny.....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Artur20vt
Signo
Signo
 
Posty: 153
Dołączył(a): 10 kwietnia 2004, 14:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Fawor » 15 października 2006, 20:57

czy wewnętrzny wastegate ma jakąs przewagę nad zewnętrznym?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez PAWEL20VT4 » 15 października 2006, 22:24

Zewetrzny podobno lepszy tylko trzeba mieć gdzie go upchnąć :-(

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Fawor » 15 października 2006, 22:31

No mi tez się tak wydaje. Dzieki wydajnosci mozna sterować turbiną we wiekszych zakresach no i pewnie stabilniejszy tez. Pytanko: czy długosc "odnogi" od kolektora, na ktorej instaluje sie WG ma jakies znaczenie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Artur20vt » 16 października 2006, 09:56

WG zewnetrzny jest dobry jesli turbina nie posiada wewnetrznego. Kiedys u kolegi porownywalismy zachowanie auta na zewnetrznym WG przy 2871. Roznic wiekszych nie bylo...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Artur20vt
Signo
Signo
 
Posty: 153
Dołączył(a): 10 kwietnia 2004, 14:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez PAWEL20VT4 » 16 października 2006, 10:43

No właśnie, takie dośwaidczenia są najlepsze, bo teoretycznie to można dużo liczy sie praktyka :) Myśle że przewagą zewnętrzengo moze być to, że nie musi być tak blisko turbiny wiec nie jest narazony na wysokie temp, z drugiej strony to kolejne połączenie, które może sie rozszczelnic i dodakowa masa :)

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Fawor » 16 października 2006, 14:40

A jak jest z tą odnogą od WG? Ma to jakies znaczenie jakiej jest ona długosci?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fawor
Sport
Sport
 
Posty: 566
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 16:25
Lokalizacja: Tuchola/Poznań
Auto: EjK9 i CupeR
Silnik: BAM 1.8

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez Grześ » 18 października 2006, 18:13

Fawor, wydaje mi sie ze im dłuzsza odnoga tym gozej bo bedzie przekierowywala (dzielila) strumien gazow ktory bedzie z opuznieniem i z mniejsza sila wpadal na lopatki wiatraka

PAWEL20VT4, moze kolektor z atp bedzie natyle maly zeby zmiescic wiatrak i wg zewnetrzny

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VVWM

a tu drugi link z przedmiotem o ktora pytales na SN moze pomoze

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fidanza- ... dZViewItem
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: 1,8 T < 400 KM stage IV

Postprzez PAWEL20VT4 » 18 października 2006, 21:11

Witam

Dzieki za linki, taki kolektor miałem już kiedyś :-( niestety do 4x4 on nie podchodzi.

Chyba tak zrobie koło jedno masowe plus docisk by Radzikowski.


Paweł

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
Cześć

Poniżej link do poogladania z stanu modyfikacji niebieskiego :)


http://galerie.tomson.com.pl/album29

Paweł

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
Grześ napisał(a):Fawor, wydaje mi sie ze im dłuzsza odnoga tym gozej bo bedzie przekierowywala (dzielila) strumien gazow ktory bedzie z opuznieniem i z mniejsza sila wpadal na lopatki wiatraka

PAWEL20VT4, moze kolektor z atp bedzie natyle maly zeby zmiescic wiatrak i wg zewnetrzny

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=VVWM

a tu drugi link z przedmiotem o ktora pytales na SN moze pomoze

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fidanza- ... dZViewItem


Wybarałem cały zestaw spec
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem