szakal_kp napisał(a):Czytałem różne posty na podobny temat jednak chcialbym poznać waszą opinie, co byście wybrali pod względem kosztów utrzymania
1.8T troszke wiecej pali, możliwość wysypania turbiny

szakal_kp napisał(a):Jak sprawują się te silniki, zawieszenie, itd.
To nie polonez by sie miały nie sprawowac. Zawiecha przy 100 tkm wymiana i jedziesz dalej.
szakal_kp napisał(a):Koszty naprawy i konserwacji, spalanie (bardzo rozbiezne sa wypowiedzi na ten temat, jaka jest prawda) no i ile KM silniczek wytrzyma??
Opinie sa rozbierzne bo i pochodzenia aut bywa różne np auto kupine w ASO bez problemu 200 tkm zrobi a przyprowadzone przy 50 tkm ma juz ogromne problemy (tylko wszyscy zapominaja ze miał drobne przygody w rowie no i licznik przekrecony z 300 tkm

)
Co ty chcesz konserwowac
Co ty chcesz naprawiać
Spalanie 8-20 l/100 wszystko zależy od ciebie.
Mody - 1.8 T bezpieczne 300 KM, 1.8 20V - brak modów

albo można zaadoptować zestaw z turbo i go uturbić

taniej wyjdzie kupic ori 1.8 T
szakal_kp napisał(a):Czy są problemy z blacha, jakos wykonania
Z ocynkiem

to nie polonez.
szakal_kp napisał(a):czy cos trzeszczy, szybko sie niszczy
Zalezy jak użytkowane.
szakal_kp napisał(a):No i który rocznik wybrać oscyluje w cenie 27 tys.
W tym wypadku ograniczeniem jest twoja kasa - jesli to ma bys auto sprawne 1.8 T to 2000/1 r. wersja Sport.