Witam serdecznie. Tak jak w temacie mam problem ze wspomaganiem kierownicy auto to seat Leon 1p 2.0 tfsi 2006 r. Problem pojawił się wczoraj jak jechałem zapaliła się kontrolka wspomagania na żółto a na zakrętach migala na czerwono. Byłem dzisiaj u mechanika podpial kompa,posprawdzal wcześniej wszystkie bezpieczniki, i zaczął sprawdzać wartości kąta skrętu i mówił że te wartości powinny chodzic płynnie przy kręceniu kierownica a u mnie przy szybszym przekreceniu kierownica się zacinaly te wartości.Moje pytanie brzmi czy to może wskazywać na wadliwy moduł kąta skrętu? Czy raczej maglownica już kończy się? Dodam że przebieg nie jest jakiś super wielki bo 180 tys i jest pewny. I czy można jakby co taki moduł sam wymienic czy trzeba go wymieniać z całą maglownica?
Ps. Przy podpięciu kompa wywalilo ze 4 różne błędy o jakimś napędzie i coś tam jeszcze nie pamiętam, mechanik twierdził że to wszystko jest powiązane z tym problemem wspomagania bo jest to na jednej magistrali podpięte


