Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez tsubocz » 5 maja 2010, 12:42
Witam,
Czy ktoś może wie, czy w Szczecinie, w Poznaniu lub gdzieś w okolicy można zregenerować maglownicę?
-
Zobacz Profil
tsubocz
- Stella +

-
- Posty: 40
- Dołączył(a): 2 listopada 2008, 16:01
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Seat Leon
-
przez niedzwiedz11 » 5 maja 2010, 17:03
sam szukałem w Poznaniu i w zasadzie jest tylko jeden zakład godny polecenia, na bukowskiej 237, Auto-Wspomaganie Tadeusz Rubasiński 504903313.
ja rozmawiałem z tym Panem ale koszt mojej regeneracji byłby ok 600zł i tylko pół roku gwarancji. ja poszukałem z 2005 używkę za 300zł niby bez luzów i wycieków- zobaczymy jak przyjedzie. mam w każdym razie gwarancje rozruchową. przemyśl tą regeneracje bo zdania są bardzo podzielone. ja po przeszukaniu kilku forum z grupy VAG postawiłem na używkę...raz kozie śmierć...
-
Zobacz Profil
niedzwiedz11
- Sport

-
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6 sierpnia 2008, 15:53
- Lokalizacja: poznań
- Auto: Seat Leon 1,9TDI
przez stefdeath » 6 maja 2010, 08:31
Też badałem temat i podobno nagminne jest, że zakłady regenerujące wymieniają tylko simmeringi i tyle. Przez co takie regenerowane maglownice po krótkim czasie są znowu do naprawy. Ja zdecydowałem się na nową w zamienniku- w ASO w Warszawie ok 1300zł za cześć z wymianą ale sam magiel bez drążków kierowniczych.
-
Zobacz Profil
stefdeath
- Sport

-
- Posty: 596
- Dołączył(a): 5 października 2007, 09:12
- Lokalizacja: warszawa
- Region: mazowieckie
- Auto: CJSA
- Silnik: benzyna 1.8 turbo
przez sleeper » 6 maja 2010, 08:51
ja tez u siebie wymieniałem maglownicę - podobnie jak wy chciałem oddać do regeneracji, ale zaryzykowałem i kupiłem używkę na allegro
minął prawie rok i wszystko z nią ok

SKODA Octavia RS TSI
-
Zobacz Profil

sleeper
- Ex LeonClub Team
-
- Posty: 1613
- Dołączył(a): 26 stycznia 2007, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
- Region: wielkopolskie
- Auto: Octavia RS
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
przez tsubocz » 6 maja 2010, 10:52
oki, dziękuje mam już teraz lepszy pogląd na sprawę. I wybiorę chyba Allegro.
-
Zobacz Profil
tsubocz
- Stella +

-
- Posty: 40
- Dołączył(a): 2 listopada 2008, 16:01
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Seat Leon
-
przez eip » 6 maja 2010, 11:47
Co się dzieje z samochodem, w którym zaczyna padać przekładnia (czyli maglownica) ?
Bo mi trzęsie kierownicą podczas hamowania i jak skręcę do oporu i powoli ruszam to buczenie słyszę :/
-
Zobacz Profil

eip
- Signo

-
- Posty: 155
- Dołączył(a): 10 listopada 2009, 00:38
- Lokalizacja: SI
- Auto: Seat Leon 1.9 TDI
przez stefdeath » 6 maja 2010, 12:19
Albo jest widoczny wyciek- trzeba zajrzeć pod auto, albo są luzy, które chyba najczęściej objawiają się stukami, trzeszczeniem.
Jak ci kiera drży przy hamowaniu to masz krzywe tarcze prawdopodobnie.
Co do buczenia na maks skręcie to może być mechanizm różnicowy - było o tym w innym temacie. Sprawdź czy ci buczy tylko jak masz dołączony napęd czy na luzie też.
Jeśli tylko z napędem to różnicówka i nie jest to nic złego. Gorzej jakby ci strzelało (przegub)
-
Zobacz Profil
stefdeath
- Sport

-
- Posty: 596
- Dołączył(a): 5 października 2007, 09:12
- Lokalizacja: warszawa
- Region: mazowieckie
- Auto: CJSA
- Silnik: benzyna 1.8 turbo
przez slawo80 » 6 maja 2010, 15:28
Przy skręcie buczy pompa od wspomagania
-
Zobacz Profil
slawo80
- Signo

-
- Posty: 184
- Dołączył(a): 11 kwietnia 2008, 12:52
- Lokalizacja: Oświęcim
- Auto: Seat Leon TDI ASV
przez belzi » 6 maja 2010, 21:10
slawo80 napisał(a):Przy skręcie buczy pompa od wspomagania
sprawdz stan plynu
-
Zobacz Profil

belzi
- Cupra

-
- Posty: 3231
- Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: A4 + WR450F + FZ8
przez AdamekMMz » 7 maja 2010, 06:44
slawo80, a non stop masz takie buczenie czy tylko jak dochodzisz do max skręcenia kierownicy?? Bo jak non stop to na pewno pompa a jak pod koniec to ja bym obstawiał na sprzęgiełko alternatora.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...

-
Zobacz Profil
AdamekMMz
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 2354
- Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Auto: Audi S4
- Silnik: benzyna inny
przez stefdeath » 7 maja 2010, 09:06
Pompa wspomagania i sprzęgiełko odzywałoby się także na postoju a nie tylko przy powolnym ruszaniu.
Poza tym sprzęgiełko nie buczy tylko świergoliło przy maks skręcie- przynajmniej u mnie tak było:)
-
Zobacz Profil
stefdeath
- Sport

-
- Posty: 596
- Dołączył(a): 5 października 2007, 09:12
- Lokalizacja: warszawa
- Region: mazowieckie
- Auto: CJSA
- Silnik: benzyna 1.8 turbo
przez eip » 8 maja 2010, 17:14
A więc tak:
Buczy jak dodaje gazu, na luzie jest wszystko ok. Jak stoję i kręcę kierą to wszystko ok. Czyli co mam wymienić? Muszę to jak najszybciej wymieniać czy mogę tak trochę pojeździć?:>
-
Zobacz Profil

eip
- Signo

-
- Posty: 155
- Dołączył(a): 10 listopada 2009, 00:38
- Lokalizacja: SI
- Auto: Seat Leon 1.9 TDI
przez stefdeath » 9 maja 2010, 00:33
no to nic nie musisz wymieniać. To dźwięk z różnicówki - poobserwuj czy jak zmienisz na zimówki czy ten odgłos nie znika. U mnie jest tak że na letnich 17 225 jest cisza a jak wrzucam zimowe 16'' 205 od razu buczenie jest przy pełnym skręcie. W serwisie mi powiedzieli że to często się zdarza w vagach i nie ma się co przejmować. Kumpel ma to samo w TSie 1.8T, podobnie ma też kolega Marcin_Kielce w ARL 4x4, zresztą był cały temat o tym i inni koledzy też mieli takie objawy -taki urok mechanizmu różnicowego i poza tym dźwiękiem nic więcej się nie dzieje

-
Zobacz Profil
stefdeath
- Sport

-
- Posty: 596
- Dołączył(a): 5 października 2007, 09:12
- Lokalizacja: warszawa
- Region: mazowieckie
- Auto: CJSA
- Silnik: benzyna 1.8 turbo
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości