Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

CZY TO KONIEC TURBO

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez muzg » 5 kwietnia 2009, 16:44

Witam. Koledzy mam kilka pytań myślę ze ktoś mi podsunie kilka pomysłów.Otóż mój leon ma dziwne objawy od kiedy temperatura wzrosła powyżej 5 stopni obiawy braku mocy powruciły . Chodzi o to ze przy niskich tem nic się nie dziej jak robi się ciepło auto dostaje nofauta i tu następna dziwna rzecz jak go odpale i osiągnie 90stopn to przez pierwsze 5, 7 km jest ok ciągnie na 3,4 biegu do 4000obr bez zadnych dolegliwosci ,po dluższej jeżdzie dostaje nofauta przy 3 ,3.3 obr a na 5 biegu nawet przy 2,5 tyś.W piatek bylem w warsztacie spraedzone przewody,wymieniony zawór n75,grucha działa ,sztango chodzi w pelnym zakresie a problem nadal wystepuje Mechanior powiedział ze musi to być turbo bo nic wiecej nie moze powodować przeladowania.Czy to jest mozliwe że na lekko rozgrzanym silniku nie ma problemu,a na dobrze rozgrzanym występuje,czy przeplywka nie ma na to wplywu[nie byla podmieniana]Jesli to turbo to czy czyścić czy regenerować ma juz luzy góra dół i wzdłóżne byla jusz raz zapieczona jak kupilem auto [teraz je zdzi głónie trasy i dostaje ognia wiec nie poeinny stanoc kierowniczki.I jeszcze jadno pytanko czy wgranie programu od 110 do mojej 90 jest możliwe przez gniazdo i czy bez dodatkowych operacji bedzie to działac poprawnie.Dzięki
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Reklama

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez kamil-leon » 6 kwietnia 2009, 09:39

muzg napisał(a):nofauta

Chyba notlauf'a ;)

Zacznij od przeczyszczenia turbiny :yes:
Ostatnio parę razy też złapałem notlaufa'a i piszą, żeby raczej się szykować na jej czyszczenie i jeżeli jest zdrowa to po przeczyszczeniu będzie śmigała jak nowa :dres:
Dzisiaj oddaję samochód do diagnozy i zobaczymy jaki będzie jej wynik :whoeva:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez muzg » 6 kwietnia 2009, 12:25

Boję sie że czyszczenie może mi nie pomóc gdyz wczesniej już miała zapieczone kierowniczki a pozatym wirnik ma spore luzy i to zarówno góra dół jak i wzdłużne.Może ktoś ma namiary gdzie można kupić nówkę w przyzwojtej cenie bo w wyszkowie znalazłem za 3200 to jest troche dożo a do regenerowanej nie mam przekonania .Jakie są wasze opinie na temat regenerowanych czy warto wziąć taką za 1500 z roczną gwarancją.
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez kamil-leon » 6 kwietnia 2009, 12:36

Jak już chcesz szukać drugiej to chyba lepiej poszukać używanej np.od ASZ żeby była mocniejsza i bardziej odporna i to w normalnej cenie, chyba, że cena nie gra roli i chcesz koniecznie nową...
Więc Twój wybór :)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez muzg » 6 kwietnia 2009, 13:34

Cena jest podstawą .Posłuchaj a ta ASZ TO JEST OD 110 i czy dam rade sam wymienić czy bedzie pasowała bez żadnych przeróbek.I co z softem bedzie chodzic na programie z 90km czy trzeba wgrac mapy ze 110
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez kamil-leon » 6 kwietnia 2009, 20:52

ASZ ma 130KM

Jak Ty masz 90KM to może lepiej będzie włożyć turbo ze 110 i będzie :ok:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez Sammael » 6 kwietnia 2009, 21:58

i tak dla sprawnego chodzenia całości wymagana jest korekta, jak już wjeżdżać z nową sprężarką to soft i ~140KM
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez kamil-leon » 7 kwietnia 2009, 07:28

Sammael napisał(a):jak już wjeżdżać z nową sprężarką to soft i ~140KM

Zgadzam się :)

Nowe turbo + program = :dres:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kamil-leon
Sport
Sport
 
Posty: 864
Dołączył(a): 26 czerwca 2008, 14:14
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 [B8]

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez muzg » 7 kwietnia 2009, 19:59

Doszedłem do wniosku że zostane przy turbo ALH. Kupie nówke i zrobie program i narazie wystarczy.Mam nadziej że z seri 90 da sie wydusić ze 120 kucy na początek to wystarczy.Koledzy może ktoś podrzuci mi numer turbo od ALH BO WSZĘDZIE DZIE DZWONIĘ do sklepu chcą numer a moja siedzi jeszcze w aucie.Narazie znalazłem za 2600 nówke podobno ma pasować ale przydał by mi sie nr. żeby miec pewność
Zobacz Profil
muzg
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 października 2007, 16:57
Lokalizacja: Wyszków
Auto: seat leon 1.9 tdi

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez untaztood » 7 kwietnia 2009, 21:24

A czy wogóle do 90KM można włożyć większą turbinę? Przecież 90KM nie ma zmiennej geometrii, więc nie ma N75... Więc zapewne bez większych przeróbek się nie da...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
untaztood
FR
FR
 
Posty: 1603
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 01:07
Auto: Superb
Silnik: CGGB 1.4

Re: CZY TO KONIEC TURBO

Postprzez Sammael » 7 kwietnia 2009, 22:26

untaztood napisał(a):A czy wogóle do 90KM można włożyć większą turbinę? Przecież 90KM nie ma zmiennej geometrii, więc nie ma N75... Więc zapewne bez większych przeróbek się nie da...

AGRy nie miały VNT - co nie znaczy, że się nie da.
ALH miały VNT.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości