Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez jędrek » 5 października 2011, 19:30
Witam
Mam mały problem mianowicie dziś odebrałem leośka(ASV)po wymianie rozrządu i czasami obroty zatrzymują się na 1000 i nie chcą spać na 800.Jak go troszkę pociągnę spadają na 800.Co może być przyczyną takich objawów?
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
przez bono » 5 października 2011, 19:44
jędrek, głupie pytanie, a po wymianie sprawdzałeś czy rozrząd jest dobrze ustawiony ? Ja bym tu szukał przyczyny skoro przed wymianą było OK.
Ewentualnie pompa, zabrudzony nastawnik.......
I znowu Leon
Pozdrawiam
Blazej (Bono)

-
Zobacz Profil

bono
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 6318
- Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
- Lokalizacja: Niemcy
- Region: zagranica
- Auto: Skoda Superb
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
przez jędrek » 5 października 2011, 19:56
Bono rozrząd był wymieniany w CS w łodzi myślę ze ustawili wszystko ok
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
przez bono » 5 października 2011, 19:58
jędrek napisał(a):Bono rozrząd był wymieniany w CS w łodzi myślę ze ustawili wszystko ok
ale sprawdzali później na kompie ?
I znowu Leon
Pozdrawiam
Blazej (Bono)

-
Zobacz Profil

bono
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 6318
- Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
- Lokalizacja: Niemcy
- Region: zagranica
- Auto: Skoda Superb
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
przez jędrek » 5 października 2011, 20:06
mowili ze tak auto stało dwa dni u nich.Wydaje mi się ze chyba sprawdzili
[ Dodano: 5 Październik 2011, 21:10 ]zadzwonie jutro i spytam co i jak najwyżej podjadę jeszcze raz

SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
przez bono » 5 października 2011, 20:13
jędrek, sprawdz blok 004, kat wtrysku powinnien wynosic między 49 a 51 na rozgrzanym silniku
I znowu Leon
Pozdrawiam
Blazej (Bono)

-
Zobacz Profil

bono
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 6318
- Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
- Lokalizacja: Niemcy
- Region: zagranica
- Auto: Skoda Superb
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
przez jędrek » 5 października 2011, 20:17
Problem jest taki ze w Piotrkowie nie ma konkretnego gościa z Vagiem.Jest jeden ale krzyczy sobie nie złą kasę za to.Zobaczę jak coś to podjadę do CS niech sprawdzą jeszcze raz i tyle chodź nie za bardzo mi to pasuje
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
przez bono » 5 października 2011, 20:23
jędrek, jakby co to ja Ci mogę pomóc

I znowu Leon
Pozdrawiam
Blazej (Bono)

-
Zobacz Profil

bono
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 6318
- Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
- Lokalizacja: Niemcy
- Region: zagranica
- Auto: Skoda Superb
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
przez untaztood » 5 października 2011, 20:32
Ja mam kąt wtrysku 98 - 99. Niby był ustawiany nie tak dawno, ale teraz znów jest na takim poziomie.
Z autem nie ma żadnych problemów - dobrze odpala, trzyma obroty...
Czy są jakieś konsekwencje takiego wtrysku?
W cyklu miejskim mam spalanie 7,2 - 7,4 l.
W trasie około 6l.
-
Zobacz Profil

untaztood
- FR

-
- Posty: 1603
- Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 01:07
- Auto: Superb
- Silnik: CGGB 1.4
przez Sony » 5 października 2011, 22:42
jędrek napisał(a):Problem jest taki ze w Piotrkowie nie ma konkretnego gościa z Vagiem.
O Piotrkowie Trybunalskim piszesz

? Służę pomocą

Co prawda mega spec ze mnie nie jest, ale kabelek i lapka mam

Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto admin
-
Zobacz Profil

Sony
- Sport

-
- Posty: 476
- Dołączył(a): 22 marca 2009, 14:38
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Region: łódzkie
- Auto: Toledo II
- Silnik: ASV 1.9
-
przez jędrek » 6 października 2011, 06:58
ci do tak wysokiego kata wtrysku jest pare zastrzezen twardsza praca silnika fakt lepiej sie zbiera.I nie jestem pewien ale to moze skutkowac wypaleniem tloka od gory
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
przez bono » 6 października 2011, 21:48
Jędrek
http://vaglog.rtnet.pl/bono_59518.html
takze masz lekko przyspieszony kat wtrysku.
Obroty sie jednak ustabilizowaly na poziomie 902obr/min, wiec powinno byc OK
I znowu Leon
Pozdrawiam
Blazej (Bono)

-
Zobacz Profil

bono
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 6318
- Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
- Lokalizacja: Niemcy
- Region: zagranica
- Auto: Skoda Superb
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
przez jędrek » 7 października 2011, 08:15
Ok dziięki wielkie Bono za pomoc.Jak będę w łodzi to podjadę do CS na korektę.
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
-
Zobacz Profil

jędrek
- FR

-
- Posty: 1670
- Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Auto: Alfa Romeo 159
- Silnik: CJXA 2.0
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości