Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

spadające obroty, kopcenie auta na czarno

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

spadające obroty, kopcenie auta na czarno

Postprzez tatian » 12 listopada 2014, 22:29

Dzisiaj pierwszy raz od 6 lat mój Leon 1.9 TDI (110 KM) - AHF zawiódł. A mianowicie odpalam go po pracy, a tu zon falują obroty - ze spadkiem w dół, auto kopci - podobno na czarny, aczkolwiek dla mnie w lusterku wyglądało na biało :), a bez dodawania gazu, obroty falują, falują i auto gaśnie. Zakończyło się póki co na lawecie i warsztacie. Akurat kompa nie miałem dzisiaj żeby sprawdzić co tak VAG powie. W sumie niewiele mamy na ten temat poza nieszczelnością dolotu. Ale bez ściągnięcia osłony i tak nic z góry nie widać. Mechanik stwierdził, że to może być pompa wtryskowa, albo wtryski? Ktoś coś podpowie jeszcze, bo trochę ciekawość mnie zżera a tu na werdykt trzeba czekać aż do jutra.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Reklama

Re: spadające obroty, kopcenie auta na czarno

Postprzez klajniak91 » 13 listopada 2014, 20:18

U mnie był winny przepływomierz :P miałem identyczne objawy nierówna praca silnika biały dym i brak mocy:(

Wysłane z mojego HTC Desire 310
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klajniak91
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 28 kwietnia 2013, 21:53
Lokalizacja: Złoczew
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: spadające obroty, kopcenie auta na czarno

Postprzez tatian » 13 listopada 2014, 22:18

Tutaj chyba też to będzie.
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 038 906 012 BT
Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG 2805
Kodowanie: 00002
Kod serwisu: WSC 06441
VCID: 63CFD41DF10BCC005CE

Znaleziono 1 błąd:
16485 - Miernik masy powietrza (G70)
P0101 - 35-00 - niewiarygodny sygnał
Kody gotowości: B/D
Dzisiaj już nie kopcił i chodził równo, ale po włączeniu silnika na 1 biegu ciągnie do 2000 obrotów i w zasadzie koniec, na 2 biegu również do 2000 obrotów, potem straszny muł do 2500 obrotów wtedy dostaje "kopa" tak jakby się "przetyka" i wszystko wraca do normy. Po wyłączeniu silnika analogiczna sytuacja.
Węże wszystkie na miejscu nic się nie wypięło.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości