Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Działanie N75

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Działanie N75

Postprzez Psychiczny » 22 czerwca 2019, 14:43

Cześć. Mógłbym toś podpiąć i sprawdzić u siebie lub napisać mi z doświadczenia czy takie zachowanie n75 jest normalne. Tzn oo dodaniu gazu wartość na vakuometrze spada? https://youtu.be/WI6HHXAu_tA
Zobacz Profil
Psychiczny
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 23 marca 2019, 17:45
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: Działanie N75

Postprzez Maszan » 22 czerwca 2019, 20:07

Na wolnych masz max podcisnienia bo sztanga jest zaciagneta do oporu i kierownice przymkniete. Jak dodajesz gazu to cisnienie doladowania wzrasta i uklad musi odpuscic kierownice, zeby zbic cisnienie, a tym samym sztanga jest popuszczania stad, spadek podcisnienia. Rozumiem, ze mierzysz na wyjsciu N75 na gruszke sterujaca VNT ?
Były:
Skoda 120@136 89' LPG
Skoda Felicia 1.3 MPI 98' LPG
VW Bora 1.9 TDI 01'
Są:
Seat Leon 1.6 16V LPG 05'
VW Golf 1.4 16V LPG 99'
Zobacz Profil
Maszan
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lipca 2018, 22:19
Lokalizacja: Skawina
Region: małopolskie
Auto: Seat Leon 1M
Silnik: BCB 1.6

Re: Działanie N75

Postprzez Psychiczny » 23 czerwca 2019, 01:31

Tak na wyjściu do n75. To ja już nie mam pojęcia czemu ten samochód nie jedzie..
Zobacz Profil
Psychiczny
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 23 marca 2019, 17:45
Region: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości