Już widzę na zdjęciu że przewody są źle pozakładane. Jak ma niby ci wstawać turbo jak przewody (ten co na zdjęciu trzymasz dwa palce na nim podłączony zupełnie nie w to miejsce co trzeba) od sterowania gruszką od turbo (zaworek N75) są źle podłączone tak samo nie wiaodmo po co DV jest założone jak masz BOV.

Z tego co widzę na pierwszy rzut oka. DV (nr.2) zamienione z krążkiem od PCV(nr.1). Różnymi kolorami narysowałem prawidłowe podłączenia. Wywal ten BOV i podepnij DV tak jak narysowałem , ten BOV to chyba nie do tego samochodu. Brakuje zbiorniczka takiego czarnego na podciśnienie. Można bez niego ale to trzeba troche usunąć niepotrzebnych rzeczy i podpiąć dv bezpośrednio do kolektora ( usuwanie N249 i N112).
Do poprawy też system PCV bo widzę że brakuje trójnika wyjściu odpowietrzenia głowicy drugi przewód też gdzieś idzie ale nie widać na zdjęciu. Powiem tylko że ten mechanik ma słabe pojęcie o 1.8T.
Jak chcesz to sam poskładać to zapraszam na forum audi tt clubtt.pl tam jest dużo o silniku 1.8T i chłopaki powinni napewno pomóc. Bo na tym forum to prawie teraz same ropniaki. Pozdrawiam