Witam,
Dzięki uprzejmości rutka miałem okazję zeskanować autko VAG'iem
Wynik:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06A-906-032-AJQ.LBL
Nr seryjny: 06A 906 032 T
Komponent: 1.8L R4/5VT 0003
Kodowanie: 05510
Kod serwisu: WSC 08009
10 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17633 - Zawór wtryskowy cylindra 1 (N30): zwarcie z masą
P1225 - 35-10 - - - Sporadyczny
17635 - Zawór wtryskowy cylindra 3 (N32): zwarcie z masą
P1227 - 35-10 - - - Sporadyczny
17636 - Zawór wtryskowy cylindra 4 (N33): zwarcie z masą
P1228 - 35-10 - - - Sporadyczny
17634 - Zawór wtryskowy cylindra 2 (N31): zwarcie z masą
P1226 - 35-10 - - - Sporadyczny
17833 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa N80: zwarcie z masą
P1425 - 35-10 - - - Sporadyczny
17955 - Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania (N75): zwarcie z masą
P1547 - 35-10 - - - Sporadyczny
17525 - d cyl. 1-sonda 2; obwód grzejny: zwarcie z masą
P1117 - 35-10 - - - Sporadyczny
17843 - Przekaźnik pompy układu powietrza wtórnego (J299): zwarcie z masą
P1435 - 35-10 - - - Sporadyczny
17829 - Elektromagnetyczny zawór wlotowy powietrza wtórnego (N112): zwarcie z masą
P1421 - 35-10 - - - Sporadyczny
17697 - Zawór turbosprężarki N249: zwarcie z masą
P1289 - 35-10 - - - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 0000
Wydaje mi się, że albo poharatałem gdzieś wiązkę, albo kostka, w której łączą się te wszystkie czujniki leży w wodzie.
Czy ktoś dysponujący schematami jest w stanie zbadać czy ww. czujniki mają gdzieś wspólną kostkę/wiązkę?