Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[PB Turbo] Sporadyczne błędy silnika

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[PB Turbo] Sporadyczne błędy silnika

Postprzez airzocho » 9 marca 2010, 10:20

Witam,
Dzięki uprzejmości rutka miałem okazję zeskanować autko VAG'iem
Wynik:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06A-906-032-AJQ.LBL
Nr seryjny: 06A 906 032 T
Komponent: 1.8L R4/5VT 0003
Kodowanie: 05510
Kod serwisu: WSC 08009

10 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17633 - Zawór wtryskowy cylindra 1 (N30): zwarcie z masą
P1225 - 35-10 - - - Sporadyczny
17635 - Zawór wtryskowy cylindra 3 (N32): zwarcie z masą
P1227 - 35-10 - - - Sporadyczny
17636 - Zawór wtryskowy cylindra 4 (N33): zwarcie z masą
P1228 - 35-10 - - - Sporadyczny
17634 - Zawór wtryskowy cylindra 2 (N31): zwarcie z masą
P1226 - 35-10 - - - Sporadyczny
17833 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa N80: zwarcie z masą
P1425 - 35-10 - - - Sporadyczny
17955 - Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania (N75): zwarcie z masą
P1547 - 35-10 - - - Sporadyczny
17525 - d cyl. 1-sonda 2; obwód grzejny: zwarcie z masą
P1117 - 35-10 - - - Sporadyczny
17843 - Przekaźnik pompy układu powietrza wtórnego (J299): zwarcie z masą
P1435 - 35-10 - - - Sporadyczny
17829 - Elektromagnetyczny zawór wlotowy powietrza wtórnego (N112): zwarcie z masą
P1421 - 35-10 - - - Sporadyczny
17697 - Zawór turbosprężarki N249: zwarcie z masą
P1289 - 35-10 - - - Sporadyczny
Kody gotowości: 0000 0000

Wydaje mi się, że albo poharatałem gdzieś wiązkę, albo kostka, w której łączą się te wszystkie czujniki leży w wodzie.
Czy ktoś dysponujący schematami jest w stanie zbadać czy ww. czujniki mają gdzieś wspólną kostkę/wiązkę?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
airzocho
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 15 listopada 2009, 23:12
Lokalizacja: Sopot
Auto: VW T5
Silnik: TDI pompowtryski PD

Reklama

Re: [PB Turbo] Sporadyczne błędy silnika

Postprzez rutek-wat » 9 marca 2010, 21:51

airzocho, to co mi się udało znaleźć:
17955/P1547/005447 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Short to Ground
Possible Symptoms:
Irregular behaviour
Loss of power
Limp mode
Possible Causes
Wiring and/or connections faulty (short circuit)
N75 faulty
Possible Solutions :
Check wiring and connections
Check / Replace N75

17843/P1435/005173 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
Possible Causes
Secondary Air Pump Relay (J299) faulty
Possible Solutions
Check Secondary Air Pump Relay (J299)

17829/P1421/005153 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
Possible Causes
Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112) faulty
Secondary Air Pump Relay (J299) faulty
Possible Solutions
Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
Check Secondary Air Pump Relay (J299)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rutek-wat
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 8 sierpnia 2007, 18:28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Auto: S-max


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości