Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Cupra R dymi po remoncie silnika...

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Cupra R dymi po remoncie silnika...

Postprzez MłodyDriver » 4 lipca 2015, 13:54

Witam wszystkich forumowiczów, jakiś czas temu około miesiąca zakupiłem samochód marki Seat Leon Cupra R ( 1.8t) z 2003 r. Otóż drugiego dnia pękła łapa podtrzymująca pasek rozrządu i zrobiła co zrobić miała... Wiązało się to oczywiście z wizytą u mechanika ponieważ pojazd ten odmówił współpracy (tłoki spotkały się z zaworami). Mechanik zrobił następujące rzeczy (przy okazji):
-Wymiana kompletnego rozrządu,
-Wymiana pompy wody na taką z metalowym wirnikiem,
-Oddanie głowicy do mapowania,
-Wymiana kompletu świec,
-Wymiana klocków hamulcowych,
-Wymiana odmy ( poprzednia była zagięta czy też pęknięta),
-Wymiana obudowy maglownicy,
- Komplet uszczelek pod głowicę nowy olej itp,
- Oraz jak się okazało ( piórka od turbiny były już przypalone w znacznym stopniu) więc turbina została wysłana do Mielca na regenerację koszt 1100 zł.
Po wszystkich tych zabiegach samochód odebrany po długim okresie czasu (niestety), i zaczęły się nowe problemy a mianowicie:
- Samochód zaczął brać olej, na przejechanym dystansie około 500 km z maksimum zszedł do minimum na miarce,
- Z wydechu podczas postoju lub w chwili włączania się turbiny ( ukazuję się niebieska zasłona dymna) nie raz to aż strach patrzeć do tyłu,
Stąd moje pytanie co może być nie tak z tym nieszczęsnym samochodem gdyż jakbym to powiedział jest (skarbonką bez dna), co radzicie ?. Prosiłbym o wypowiedzenie się forumowiczów. Pozdrawiam Kamil

proszę abyś tematycznie zakładał tematy, nie stosujemy słów typu "problem" - chlorek
Zobacz Profil
MłodyDriver
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 lipca 2015, 12:43
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Reklama

Re: Cupra R dymi po remoncie silnika...

Postprzez chlorek » 4 lipca 2015, 14:02

Przy takim remoncie wszystko mogli spartolić począwszy od turbo po uszczelniacze zaworowe. Musisz wrócić do mechanika i niech doprowadza auto do stanu takiego jak miał być. Ogólnie przy takiej usterce to ja bym wymienił silnik na inny. Poczytaj ten artykuł http://www.spalacz.pl/spotkanie-tloka-z ... a-ipartspl - tutaj wszystko ładnie opisuje i pokazuje co się zesrało.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości