1. Samochód jest wyposażony w inteligentne ładowanie więc musi znać parametry akumulatora żeby go poprawnie ładować. Jeśli wkładasz akumulator o takich samych parametrach (np AGM 70Ah) to w praktyce nie musisz nic robić. Jeśli parametry się zmieniły to należy to zmienić w kodowaniu samochodu. Dodatkowo w kodowaniu można podać kod producenta i numer seryjny, ale nie mam pojęcia w jakim celu.
2. Jeśli ma te same parametry to tak, jeśli nie to patrz pkt 1. Na desce rozdzielczej wyskoczy Ci choinka błędów, ale po przekręceniu kierownicą do końca w lewo, do końca w prawo i jej wyśrodkowaniu powinny zniknąć. Jeśli nie znikną to przejedź kilkadziesiąt metrów.
3. Mój oryginalny wytrzymał 7 lat. Teraz mam założony jakiś inny (nie OEM) i nie spodziewam się żeby wytrzymał dłużej niż 5 lat. Zobaczymy, jeśli padnie szybciej to może następnym razem skuszę się żeby dopłacić do OEMowego jeśli ma dłużej służyć. Sam wyciągnij wnioski czy 9 lat to dużo
