Witam,
mam pytanie z czego składa się kompletny rozrząd do silnka ARL?
Wiem... pasek + rolki (napinająca i prowadząca) + pompa wody dla pewności, ale czy ten silnik wyposażony jest w napinacz hydrauliczny paska rozrządu????? Czy napinacz hydrauliczny też wchodzi w skład kompletnego rozrządu?
Druga sprawa...czy przy przeglądzie po 90tyś lepiej jechać do ASO z własnym rozrządem + olej/filtry i niech robią przegląd na moich częściach. Napewno wyjdzie taniej o kilka stówek, ale ciekawi mnie jedna sprawa jak wygląda sprawa gwarancji na rozrząd skoro robie to na moich częściach, a nie ori cześciach z ASO??? Odpukać jakby coś po wymianie trzasneło to czy mogę od nich żądać naprawy w ramach gwarancji, czy raczej spuszczą mnie ?
Trzecia sprawa.....koszt przeglądu po 90tyś w ASO to około 430 pln. Czy w tą cenę jest wliczona już wymiana rozrządu zgodnie z tym co każe ksiązką serwisowa czyli wymiana paska rozrządu właśnie przy 90 tyś, czy może dodatkowo beceluję 400 pln za wymiane paska + 430 pln za przegląd?
Moze ktoś już robił takie manewry u siebie i mógłby mi doradzić.
Dzięki za pomoc i wszelkie rady.