Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

WYCIE NA LUZIE

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

WYCIE NA LUZIE

Postprzez daral7 » 13 czerwca 2007, 06:42

OD DWóCH DNI JAK STOJE NA SWIATłACH CZUJE JAKIES DZIWNE WYCIE ( JAK BY BYłO SSANIE WłąCZONE W fIACIE 126P) DODAJE GAZY I TO ZNIKA... CO TO JEST ?
Podłączyłem leona do komputera ale nie pokazał zadnych błędów

mam leona 1.9 tdi
Zobacz Profil
daral7
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 marca 2007, 12:36
Lokalizacja: BIELSKO-BIAłA
Auto: SEAT LEON 1.9 TDI

Reklama

Re: WYCIE NA LUZIE

Postprzez Tonny S » 13 czerwca 2007, 07:04

daral7, po 1 to nie krzyczymy na forum.

po 2 opisz dokładnie co się dzieje bo wycie to mozesz miec z głośników ;-) czy obroty wzrastając itp itd.

Na szybko to w Bielsku masz CompSport 5 minut i pewnie diagnoze postawią.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: WYCIE NA LUZIE

Postprzez daral7 » 13 czerwca 2007, 07:09

wydaje mi się ze wzrastają...

silnik pracuje poprostu inaczej niz normalnie głosniej i wyje\
naciskam pedła gazu i praca silnika wraca do normalności.. jest ciszej
Zobacz Profil
daral7
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 marca 2007, 12:36
Lokalizacja: BIELSKO-BIAłA
Auto: SEAT LEON 1.9 TDI

Re: WYCIE NA LUZIE

Postprzez Damian » 13 czerwca 2007, 09:34

Silnik na luzie nawet przy niewielkich obrotach halsuje inaczej (wyje) i chodzi glosniej niz przy tych samych obrotach na biegu. Nie napisales tego, ale sadze ze podczas tego "wycia" masz podniesione obroty, co powinno byc wdac na obrotomierzu, tracasz gaz, obroty spadaja do wyjsciowych, tym samym wycie, halas znika. Sadze ze problemem jest po prostu nie wracanie silnika na wyjsciowe obroty, co powoduje halas i wycie. A nie wracanie sposodowane moze byc kilkoma roznymi usterkami. Jezeli diagnostyka nic nie wykazuje to raczej odpada problem elektroniczny, jak i problemy z zaworkami itp. Raczej cos mechanicznego sie blokuje nie pozwalajac wracac do wyjsciowych obrotow.
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.

2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h
Zobacz Profil
Damian
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 25 maja 2007, 00:37
Lokalizacja: Rycerze Pomorza
Auto: Cupra 5F 5d CJXE
Silnik: CJXA 2.0

Re: WYCIE NA LUZIE

Postprzez daral7 » 13 czerwca 2007, 13:10

ktos mi podsunął pomysł ze moze to byc napinacz paska wielorowkowego
Co wy na to ?
a moze coś sie obluzowało i przez to głośniejsza praca ?
musze to sprawdzic
Zobacz Profil
daral7
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 marca 2007, 12:36
Lokalizacja: BIELSKO-BIAłA
Auto: SEAT LEON 1.9 TDI

Re: WYCIE NA LUZIE

Postprzez Tonny S » 13 czerwca 2007, 13:28

daral7 napisał(a):ktos mi podsunął pomysł ze moze to byc napinacz paska wielorowkowego
Co wy na to ?


No ja miałem coś takiego ale ten napinacz powodował głosniejsza prace w całym zakresie obrotów - sprawdz ten napinacz moze faktycznie ma luzy.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: WYCIE NA LUZIE

Postprzez Miro » 13 czerwca 2007, 13:29

daral7 napisał(a):ktos mi podsunął pomysł ze moze to byc napinacz paska wielorowkowego

Napinacz raczej drży niż wyje...
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garb od roboty.
Zobacz Profil
Miro
Sport
Sport
 
Posty: 295
Dołączył(a): 18 kwietnia 2006, 10:07
Lokalizacja: Kraków
Auto: BMW E91 LCI


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron