Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Błędy 17664 i 17964 :/

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Poprobi » 23 lipca 2007, 10:29

Wczoraj mój Leon przełączył się prawdopodobnie na tryb awaryjny, który ustąpił po ponownym uruchomieniu silnika. Dzisiaj podłączyłem go do VAG'a i wyskoczyły mi te dwa błędy co w temacie :/ A dokładniej:
17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62): Open or short to Plus P1256-35-10---Intermittent;
oraz:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556-35-00--

Może ktoś mi powiedzieć co może być przyczyną włączenia się wczorajszego trybu awaryjnego? Może ktoś miał podobne problemy? Za wszystkie rady byłbym wdzięczny. Pozdrawiam!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Poprobi
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 11 sierpnia 2006, 00:18
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Reklama

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez bono » 23 lipca 2007, 10:45

Poprobi napisał(a):17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62):

ten blad to czujnik temperatury cieczy chlodzacej , zielony na 4 pin( w starszych wersjach czarny) sam niedawno wymienialem, drugi blad ma zwiazek z cisnienien ladowania, ale nie jestem pewien na 100%
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Poprobi » 23 lipca 2007, 10:51

Dzięki za zainteresowanie :) Ile taki czujnik kosztuje?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Poprobi
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 11 sierpnia 2006, 00:18
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Marcin_TDI » 23 lipca 2007, 10:55

Poprobi, lenistwo !!!!
w dziale DIESEL wchodzisz i jest ABC diagnozowania TDI, zobacz co znalazlem :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=345

chyba wszystkie Twoje bledy tam sa i jeszcze opisane co to moze byc i jak naprawic... LENISTWO JESZCZE RAZ !
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Poprobi » 23 lipca 2007, 11:02

To też znalazłem, nawet sobie wydrukowałem :-D Chodziło mi o to, że może ktoś miał podobny problem i rozwiązanie go jest proste. bo nie chcę wydawać kasy na coś co mi i tak nie pomoże :-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Poprobi
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 11 sierpnia 2006, 00:18
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez fr3ak » 23 lipca 2007, 11:28

A czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś o tych błędach? (nie ma ich w tabelkach mastersa)

Kod: Zaznacz cały
Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 1M0 920 822 E 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03
   Coding: 05124
   Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez bono » 23 lipca 2007, 12:13

Poprobi napisał(a):Dzięki za zainteresowanie Ile taki czujnik kosztuje?

ja za oryginalny w serwisie skody placilem 36 PLN, oznaczenie znajdziesz na forum bo bylo, Pamietaj aby kupic do tego rowniez oring, Wymiana bardzo prosta, okolo 10 min roboty, pamietaj aby silnik byl zimny, bo inaczej mozesz zrobic sobie kuku,goracym plynem chlodniczym. Podczas wymiany wyleci go okolo 300 ml.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Poprobi » 23 lipca 2007, 16:50

Zapomniałem dodać, że turbina powoli się już psuła (co by wyjaśniało błąd 17964). Możliwe, że przez to wywala mi błąd o czujniku temperatury, czy jest to osobna sprawa? Bo w za niedługo wymieniam turbinę na mocniejszą i zastanawiam się czy to rozwiąże problem czy lepiej zainwestować jeszcze w ten czujnik?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Poprobi
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 11 sierpnia 2006, 00:18
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez electron » 23 lipca 2007, 17:04

36 złotych to chyba zadna inwestycja :-) a jedno z drugim nie ma nic wspolnego
Zobacz Profil
electron
Stella +
Stella +
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15 maja 2007, 01:25
Lokalizacja: Wrocław
Auto: leon ARL+

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Poprobi » 23 lipca 2007, 17:54

Niby tak, ale po co mam kupować coś co nie będzie mi potrzebne :-D Czyli te dwa błędy nie są połączone ze sobą i to jest czysty przypadek? Pytam się bo miesiąc temu jeszcze wszystko było ok (sprawdzałem VAG'iem). Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie się moim problemem! :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Poprobi
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 11 sierpnia 2006, 00:18
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Marcin_TDI » 24 lipca 2007, 07:33

czujnik wymien...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez fr3ak » 24 lipca 2007, 07:42

A ktoś coś wie na temat błędów które ja podałem ? :)

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Marcin_TDI » 24 lipca 2007, 07:51

fr3ak napisał(a):01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)


to jest Czujnik temperatury dla wskaźnika temp. płynu chłodzącego-G2
nie wiem niestety jaka moze byc przyczyna. zawsze nalezy zaczac od tego ze zlokalizowac trzeba go i moze styki sprawdzic...

ten drugi blad to sterownik silnika. - mozliwe ze jak usuniesz usterke zwiazana z czujnikiem drugi blad tez zniknie...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez fr3ak » 24 lipca 2007, 07:55

Może to kwestia tego, że jakiś mądry mechanior przelał płyn chłodniczy ponad normę? Jak można go upuścić?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Marcin_TDI » 24 lipca 2007, 07:59

nie wydaje mi sie. nadmiar plynu Leon potrafi sobie sam wyrzucic przez zbiorniczek wyrownawczy takze na moje oko to cos z czujnikiem, moze sie zasyfil, zapowietrzyl nie wiem co jeszcze... upuscic oczywiscie mozna, przy chlodnicy, jak stoisz przodem do silnika, w dolnym jej prawym rogu jest koreczek, przekrecasz go i lekko wysuwasz, caly nie wyjdzie ale zaczyna uciekac plyn. lub rureczka i ciagniesz ze zbiorniczka ale tak jak mowie sam sie powinien wyregulowac poziom...
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez fr3ak » 24 lipca 2007, 08:03

Marcin_TDI, no właśnie wiem, że powinien. Dziś sprawdzę jaki jest poziom, ale być może problem z tym czujnikiem powoduje, że go nie wydmuchuje :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
fr3ak
Sport
Sport
 
Posty: 487
Dołączył(a): 21 stycznia 2007, 14:40
Lokalizacja: warszawa
Auto: Leon 1M

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez browar100 » 27 lipca 2007, 04:23

bono napisał(a):
Poprobi napisał(a):Dzięki za zainteresowanie Ile taki czujnik kosztuje?

ja za oryginalny w serwisie skody placilem 36 PLN, oznaczenie znajdziesz na forum bo bylo, Pamietaj aby kupic do tego rowniez oring, Wymiana bardzo prosta, okolo 10 min roboty, pamietaj aby silnik byl zimny, bo inaczej mozesz zrobic sobie kuku,goracym plynem chlodniczym. Podczas wymiany wyleci go okolo 300 ml.

Witam.Byłem wczoraj w serwisie skody i chcieli za ten czujnik 80zł+2 za oring,jak chciłem nr tego czujnika to niechcieli podac,mógłby ktos podac nr tego czujnika bo niemoge znaleść na forum.
Zobacz Profil
browar100
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 3 lutego 2005, 19:34
Lokalizacja: wrocław
Auto: leon tdi 110 ASV

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez sławek » 8 listopada 2009, 21:26

bono napisał(a):
Poprobi napisał(a):17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62):

ten blad to czujnik temperatury cieczy chlodzacej , zielony na 4 pin( w starszych wersjach czarny) sam niedawno wymienialem

Bono, w starszych wersjach, tzn. w jakich rocznikach? Pytam bo u mnie ten sam błąd wywaliło i muszę wymienić.
Czy od tego uszkodzonego czujnika mogą czasami skakać wolne obroty (dokładnie to czasami podchodzą ponad 1000), i świeci się dłużej kontrolka grzania świec?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sławek
FR
FR
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 11 sierpnia 2009, 20:14
Lokalizacja: Piła
Auto: Leon TS ARL+
Silnik: ARL 1.9

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez maniac5379 » 21 stycznia 2016, 13:36

Witam u mnie też występuje błąd 17664, wiec zakupiłem nowy czujnik firmy febi, i po wymianie mam problem z temperaturą na zegarach(nic nie pokazuje). Stary czujnik 078919501C czarny, ale nigdzie nie mogłem go dostać wiec kupiłem zielony błędu na kompie nie ma tylko złe wskazania temperatury. Co mam zrobić?
Zobacz Profil
maniac5379
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21 stycznia 2016, 13:28
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Czasta » 21 stycznia 2016, 20:42

sławek napisał(a):
bono napisał(a):
Poprobi napisał(a):17664 - Engine Cooolant Temp Sensor (G62):

ten blad to czujnik temperatury cieczy chlodzacej , zielony na 4 pin( w starszych wersjach czarny) sam niedawno wymienialem


Bono, w starszych wersjach, tzn. w jakich rocznikach? Pytam bo u mnie ten sam błąd wywaliło i muszę wymienić.

Czy od tego uszkodzonego czujnika mogą czasami skakać wolne obroty (dokładnie to czasami podchodzą ponad 1000), i świeci się dłużej kontrolka grzania świec?
Kolego ja w moim ARL-u też miałem czarny (2004r) wymieniłem n zielony i hula
Zobacz Profil
Czasta
Stella +
Stella +
 
Posty: 37
Dołączył(a): 18 listopada 2014, 11:09
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez rogal24 » 27 stycznia 2016, 14:35

Witam
mam problem ze sterownikiem ciśnienia sprężarki. dodatnie przeładowanie w skrócie. :-P Moje pytanie jest takie: Czy wymiana sterownika na nowy wpłynie na mój program ??

Od paru miesięcy moc podniesioną mam z 150-185 kucy I zastanawiam się czy wymiana sterownika ciśnienia wpłynie na ten chip tuning?? :aniol:
Zobacz Profil
rogal24
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 kwietnia 2015, 15:19
Auto: Seat Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez Pavulon87 » 27 stycznia 2016, 17:49

rogal24 napisał(a):dodatnie przeładowanie w skrócie. :-P Moje pytanie jest takie: Czy wymiana sterownika na nowy wpłynie

nie. pewnie geometria zapieka się.
rogal24 napisał(a):czy wymiana sterownika ciśnienia wpłynie na ten chip tuning??

nie. zwłaszcza jak wymieniłbyś na taki sam
Zobacz Profil
Pavulon87
Signo
Signo
 
Posty: 142
Dołączył(a): 6 maja 2015, 16:20
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon 1M
Silnik: ASV 1.9

Re: Błędy 17664 i 17964 :/

Postprzez hanso89 » 3 lutego 2016, 01:42

Witam u mnie występuje tylko błąd :
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556-35-00--
Syczy turbo do 2.5k obr. tzn jak raz przekrocze kończy się syk i juz nie wraca do ponownego odpalenia, mam wrażenie, że silnik (AHF) pracuje lżej w całym zakresie obrotów
miałem ostatnio wymienianego korasa i teraz zastanawiam się czy czasami nie ma innego skoku łopatek zmiennej geometrii co objawia się błędem niedoładowania, ale skoro grucha za mało unosi łopatki to dlaczego po zmianie położenia sztangi powyżej 2.5k obr nic juz nie syczy i jakby moc wracała ?
Jutro postaram się wykonać logi ale dziwi mnie ten syk i jego zanikanie, grucha źle wysterowana czy uszkodzona ? mogło by to syczeć ? nieszczelny, samouszczelniający się wąż w dolocie ?

to mój pierwszy diesel i kompletnie tego nie kumam narazie :roll:
Zobacz Profil
hanso89
Stella
Stella
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 lutego 2016, 00:33
Auto: Leon 1m
Silnik: AHF 1.9


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron