Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez memo » 1 października 2007, 16:51
Witam
Mam pytanko czy do arla podpasuje inna turbina chodzi mi dokladnie o slabsza od 130 jesli tak to od jakiego modelu bo dostalem od znajomego turbinke od passata AWX i wydaje mi sie ze ona nie podpasuje p&p bo nie ma kolektora ale czy jest na to jakis sposob a chodzi o to zeby samochod uruchomic na tym turbo i przejechac pare kilometrow. Pozdrawiam
-
Zobacz Profil
memo
- Stella +

-
- Posty: 38
- Dołączył(a): 4 listopada 2006, 23:55
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: Toledo Arl
przez dave » 1 października 2007, 18:01
chyba bedzie ciezko o ile wogole jkest to wykonalne. do ciebie podpasuje turbo od ASZ lub 101 konnego (nie pamietam oznaczen)i to podpasuje p&p.
13,69 et
-
Zobacz Profil

dave
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 3300
- Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Auto: V6T+++
- Silnik: CJXA 2.0
przez nixu » 1 października 2007, 18:09
101 koni = ATD
-
Zobacz Profil

nixu
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 2635
- Dołączył(a): 22 kwietnia 2005, 11:56
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: IX
-
przez Dariuspolo » 1 października 2007, 19:08
memo, jezeli masz turbine z AWX to potrzebujesz jeszcze kolektor wydechowy z Golfa3 TDI 110ps AFN( na szrotach powinno byc dostepny bez problemu), wtedy bedzie pasowac.
Tylko radzil bym wymusic tryb awaryjny i dopiero jechac zeby jej nie przekrecilo.
-
Zobacz Profil

Dariuspolo
- Stella +

-
- Posty: 92
- Dołączył(a): 17 lipca 2007, 18:32
- Lokalizacja: Opole
- Auto: BLT / ASV
przez Aligator » 1 października 2007, 20:05
plug and play podpasuje tylko ze 130stki i to tylko firmy garrett
bez kolektora nie podpasuje bo nawet jak sie zalozy kolektor z passata to nie beda pasowaly przewody olejowe, wydeech i rura do ic
-
Zobacz Profil
Aligator
- DynoSoft
-
- Posty: 129
- Dołączył(a): 6 kwietnia 2004, 10:19
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Arosa i Evo
-
przez memo » 5 października 2007, 07:28
Wielkie dzięki za odpowiedzi nie będę nic kombinował żeby nie zepsuć. Pozdro
-
Zobacz Profil
memo
- Stella +

-
- Posty: 38
- Dołączył(a): 4 listopada 2006, 23:55
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: Toledo Arl
przez Micz » 5 października 2007, 10:01
A jakie ja musze wymienić graty jak do swojego ASZ'ta wsadze gt22?
-
Zobacz Profil
Micz
- Sport

-
- Posty: 875
- Dołączył(a): 22 października 2006, 20:13
- Lokalizacja: Kato(wice)
- Auto: 4x4
przez Marcin_TDI » 5 października 2007, 12:40
zeby wsadzic 22-ke musisz najlepiej wyspawac nowy kolektor (przy niektorych turbinkach pasuje kolektor od 110tki), do tego flansza pod turbo, przerobienie wezykow olejowych, downpipe, dolot przerobic delikatnie i na koniec wystroic...
pozatym zadnych gratow nie trzeba wymieniac...
-
Zobacz Profil

Marcin_TDI
- Cupra R

-
- Posty: 5546
- Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
- Auto: pozyczone
-
przez Tonny S » 5 października 2007, 19:09
Marcin_TDI napisał(a):pozatym zadnych gratow nie trzeba wymieniac...
On musi bo ma ASZ + orurowanie i FMIC
-
Zobacz Profil

Tonny S
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 8148
- Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
- Lokalizacja: Pomorze
- Auto: Harley-Davidson
-
przez Micz » 6 października 2007, 08:50
Marcin_TDI, Tonny S, a z czego to ma być kolektor?
[ Dodano: Sob 06 Paź, 2007 ]
A co do gt22 lepiej kupić nową czy po regeneracji (stosunek jakość, cena) a jeśli po regeneracji to na co zwracać uwagę?
-
Zobacz Profil
Micz
- Sport

-
- Posty: 875
- Dołączył(a): 22 października 2006, 20:13
- Lokalizacja: Kato(wice)
- Auto: 4x4
przez electron » 6 października 2007, 21:25
nowe to nowe a poregeneracyjne hmmm moze byc regeneracja i regeneracja , wszystko zalezy co bylo w tej starej i co wymienili .Poza tym zalezy jeszcze jak sie ma stosunek ceny jednej do drugiej , osobiscie wole zaplacic troche wiecej raz zalozyc i miec swiety spokoj
-
Zobacz Profil
electron
- Stella +

-
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15 maja 2007, 01:25
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: leon ARL+
przez Marcin_TDI » 8 października 2007, 08:06
masz racje, nie dopatrzylem. gt22 nie wsadzisz majac seryjny maly IC w nadkolu go ugotujesz ten samochod... trzeba wymienic przedewszystkim cooler na duzy i ulokowany z przodu...
Micz, kolektor jak spawasz juz to najlepiej z kwasowki...
turbo uzywane mozna kupic (nie regenerowane) do 900zl
a jak regenerowane to w porzadnym zakladzie cos typu Turbo-TEC.
nie wiem czy bys chcial znac cene nowej. ok 3tys zl za to najslabsze i ponad 4tys za to najwieksze
-
Zobacz Profil

Marcin_TDI
- Cupra R

-
- Posty: 5546
- Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
- Auto: pozyczone
-
przez electron » 9 października 2007, 14:19
Witam mam pytanko wszedzie na forum pojawia sie nr 038253016G a gdzies w necie znalazlem info ze do ARL'a wsadzali tez 038253016D -czy to jakis zamiennik czy co ?
-
Zobacz Profil
electron
- Stella +

-
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15 maja 2007, 01:25
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: leon ARL+
przez bono » 9 października 2007, 19:32
electron, scalam, podepnij sie pod podobny temat, nie balagan na forum
I znowu Leon
Pozdrawiam
Blazej (Bono)

-
Zobacz Profil

bono
- Sympatyk LeonClub
-
- Posty: 6318
- Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
- Lokalizacja: Niemcy
- Region: zagranica
- Auto: Skoda Superb
- Silnik: benzyna 2.0 turbo
-
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości