Nexus6 napisał(a):też miałem - dwumasa nie wytrzymała miesiąca, a moment miałem poniżej 300 Nm
A powiedz jak było z wymianą padniętego dwumasu? Wymiana w ramach gwarancji? Czy "pocałuj nas w nos" i musiałeś kupić drugi dwumas? Jeżeli teraz masz LUKa, to domyślam się, że to drugie.
Odnośnie oferty LUK-a. Znalazłem u nich w katalogu kompletne sprzęgło z dwumasem o numerze 417 0019 11. Ale w informacjach o artykule pod pozycją Specyfikacja asortymentowa: jest "montowany wcześniej". To znaczy, że jest regenerowane?? Czy ja czegoś nie rozumiem?
Rob555 z
grzybkiem są zadowoleni za swoich Sachsów,
Nexus6 się przejechał, więc pewnie jakościowo, jaki się trafi egzemplarz tak będzie jeżdzić, raz dobrze raz się trafi gorzej.
I mam teraz dylemat co brać? Potrzebuję kompletne sprzęgło z dwumasem. Momentu mam w tej chwili 320Nm ale rozważam opcję zwiększenia, lub przynajmniej zwiększenia zakresu obrotów z takim momentem. Czy Sachsy, które są teraz dostępne, np na Allegro, to nie są resztki tych, które wycofali? LUK na pierwszy rzut oka jest droższy. Nie chciał bym wsadzić szajsu, żeby się po miesiącu wysypał.
Jest jeszcze opcja z jednomasem (dzięki
jaro4444 za informacje) ale po przeczytaniu wielu chwalących to rozwiązanie postów, znalazłem też parę, które mówią o niebezpieczeństwach z tym związanych (np w linkach podanych przez
bono ) i chyba się nie zdecyduję.
LUK czy Sachs?
