Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

[1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

Postprzez Matryx » 10 czerwca 2008, 14:47

Witam. Proszę osoby, które się znają, o diagnozę logów z VAG.
Zrobiłem zrzut logów z bloku 013 i wiedzę, że cylindry 02 i 04 mają większą rozbieżność niż pierwszy i trzeci. Czym to może być spowodowane, że drugi cylinder pobiera mniej paliwa a czwarty za to więcej? Czy nie powinno być tak, że wszystkie cylindry powinny mieć bardzo zbliżoną dawkę paliwa?

Obrazek
Zobacz Profil
Matryx
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2008, 18:17
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Seat Leon TDI 1,9

Reklama

Re: [1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

Postprzez taktiken » 10 czerwca 2008, 16:31

Matryx, jaki przebieg, jaki silnik?
http://www.ecuproject.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
taktiken
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4310
Dołączył(a): 15 października 2006, 13:08
Lokalizacja: Separatisten aus DW
Auto: Najlepsze

Re: [1M] Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

Postprzez Matryx » 10 czerwca 2008, 19:34

Silnik 1,9 TDI ASV z 2002 roku.
Przebieg auta 132000 tys. km.
Żadnych błędów VAG
Nie wiem czy był zawirusowany, bo auto sprowadzone z Francji w 2006 roku. Jago mam od lutego tego roku.
Nie mam problemu z zapalaniem, silnik chodzi równo, tylko po dłuższym postoju 2-3 dni, muszę ze dwa razy zakręcić rozrusznikiem.
Obrazek
Zobacz Profil
Matryx
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2008, 18:17
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Seat Leon TDI 1,9

Re: Prośba o diagnozę (blok 013 VAG-korekcja na cylindrach

Postprzez Patrox » 12 czerwca 2008, 22:47

Matryx napisał(a):Witam. Proszę osoby, które się znają, o diagnozę logów z VAG.
Zrobiłem zrzut logów z bloku 013 i wiedzę, że cylindry 02 i 04 mają większą rozbieżność niż pierwszy i trzeci. Czym to może być spowodowane, że drugi cylinder pobiera mniej paliwa a czwarty za to więcej? Czy nie powinno być tak, że wszystkie cylindry powinny mieć bardzo zbliżoną dawkę paliwa?

[url=http://www.nitka.net.pl/~ab/download/VAG/log1.jpeg]Obrazek[/url]


NIe ma tragedii, jezdzij i ciesz się z jazdy. NA ten przebiej wszystko ok. A co do rozbierzności to może oznaczac że którys wtrysk jest ciut słabszy. Gorzej byłoby gdyby na 1 i 2 były rozbierzności.
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości