Trzeba tu wyjaśnić jedną kwestię. 20% w turbo oznacza 20% momenyu więcej z dołu i około 20% mocy więcej.
Wałek sportowy będzie kosztował z robotą znacznie więcej i może da 20% ale mocy i generalnie na wysokich obrotach.
Auto wolnossące z kolei z turbiną gazową ustawione całkowicie bezpiecznie nie da więcej jak 30% ale koszt od 7000pln do 15tyś nie jest niski zamontowanie qtych elementów podnosi koszt o następne 5tyś. Program do wolnossaka wiadomo ile daje i jest to około 5%. Wydaje się w takim układzie że , to rozwiązanie przede wszystkim bardzo mało kłopotliwe w zastosowaniu i podłączeniu.(można to wykonać praktycznie we własnym zakresie) do 0.15bara nie potrzeba nic zmieniać w programie ale połaczenie z modyfikacją powinną przynieść bardzo dobry wynik cena/osiągi (nie patrz na diesla bo inaczej musiał byś auto zmienić) W chwili obecnej po pierwszych testach nie jestem zaskoczony ich wynikami. Generalnie spodziewałem się takiego efektu po małej pracy z liczydłem. Mała bariera materiałowa spowodowała to że, nie wygląda to tak jak w finalnym wydaniu.
Niestety sam napęd turbiny jest high endem elktrotechniki pracującym na promach i w śmigłowcach. Z tego powodu generalnym kosztem jest materiał i tego nie da się przeskoczyć. W chwili obecnej czekam na dostawę nowych materiałów z za oceanu do opcji ostatecznej. Test mam nadzieję niebawem

Co prawda jest wprowadzonych jeszcze kilka nie spotykanych technologi ale o tym narazie sza
