Pozdrawiam.
PS. Jeżeli ktoś poda mi oferte pracy u dealera seata chętnie rozpatrze z pozytywnym rezultatem
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior


To jest duzo na 160 KM w benzyniezwirek75 napisał(a):- niestety zużycie paliwa nie należy do najmniejszych - okolo 10 w mieście, 7,5 w trasie
Mozesz byc pierwszy, na ta chwile jedynie Marek vel Master's ogarnia ten temat i szuka królika doświadczalnego http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... c&start=60zwirek75 napisał(a):Czy ktoś się bawił w chiptuning ?
Tonny S napisał(a):To jest duzo na 160 KM w benzyniezwirek75 napisał(a):- niestety zużycie paliwa nie należy do najmniejszych - okolo 10 w mieście, 7,5 w trasienie przesadzaj, samo spalanie z iloscia zrobionych km zacznie spadac do pewnego unormalizowanego poziomu.
Tonny S napisał(a):Mozesz byc pierwszy, na ta chwile jedynie Marek vel Master's ogarnia ten temat i szuka królika doświadczalnego http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... c&start=60zwirek75 napisał(a):Czy ktoś się bawił w chiptuning ?
Co do samych wartosci to możesz liczyc na: 200 KM i 300 Nm


pkonrad napisał(a):170KM (Golf V GT)
Kozak napisał(a):pkonrad napisał(a):170KM (Golf V GT)
ten silnik montują też w A5![]()
![]()


pkonrad napisał(a):Miałem przyjemność jechać takim samochodem i dla kogoś kto nie szuka jakiś porywających osiągów to ten silnik w zupełności wystarczy.
pkonrad napisał(a):Kozak, dokładnie tak jak napisał biloowa, w A5 nie ma silnika 1.4 TSI 170KM. Najmniejszy silnik jaki tam kładą to 1.8 TSI 170KM. Miałem przyjemność jechać takim samochodem i dla kogoś kto nie szuka jakiś porywających osiągów to ten silnik w zupełności wystarczy. Jeździłem też Scirocco z silnikiem 1.4 TSI 160KM i wydaje mi się, że jest bardziej dynamiczne niż A5 z 1.8 TSI, ale to tylko moje odczucie.




u mnie na wlepce tez jest 95 , ale w polskich warunkach to 98 to 95 , a 95 to nie wiadomo cozwirek75 napisał(a):Czyżby pierwszy silnik gdzie benzyna 98 nie jest zalecana ?

martig napisał(a):u mnie na wlepce tez jest 95 , ale w polskich warunkach to 98 to 95 , a 95 to nie wiadomo co

ale V-poer to nie jest zwykłe 95, i kosztuje tyle samo co na innych stacjach 98, wiec ja zaliczma v-powera do kategori 98 i praktycznie 70% przebiegów robie własnie na tym paliwku,pkonrad napisał(a):95 V-Power



Mati_ napisał(a):ja jakiś czas temu wyczytałem, że paliwo o niższej LO daje wiecej mocy... zatem jak chcemy wiecej mocy to zamiast 98 lać 95...

Tonny S napisał(a): Mozesz byc pierwszy, na ta chwile jedynie Marek vel Master's ogarnia ten temat i szuka królika doświadczalnego http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... c&start=60
Co do samych wartosci to możesz liczyc na: 200 KM i 300 Nm



pkonrad napisał(a):zwirek75, możesz wkleić wykresy z hamowni
pkonrad napisał(a):zwirek75, możesz wkleić wykresy z hamowni



olus napisał(a):male sprostowanie to nie octavia a A4 a tam moze siedziec inny silnik








zwirek75 napisał(a):Dzisiaj grzebałem po różnych forach znowu
http://www.gt-innovation.gr/cars.html
Power 160 HP
Tuned Power 230 HP
Jak za 550 EUR to chyba niezle ?
Tomek



zwirek75 napisał(a):No cóż. Zobaczymy co sie uda zrobic w ramach gwarancji. W następnym tygodniu wirus


sat666 napisał(a):Bardzo prosze o informacje, kto w Krakowie przeprowadzi to w ramach gwaracji (przy udziale wlasciciela i z hamowaniem).
Probowalem cos takiego zorganizowac, ale doszedlem do wniosku ze nie bede stawal na glowie dla kilku procentow przyrostu mocy i potencjalnego zwiekszenia zapychania DPFa (jazda glownie w miescie). Wroce do tego po gwarancji.

kisiu napisał(a):na gwarancji robi to firma kreator mocy i jak chwalą się na swojej stronie www.kreatormocy.pl/seat robią to bez utraty gwarancji bo mają podpisaną umowę z importerem Seatów na Polskę czyli Iberia Motor Company SA. Z tego co wiem, kreator mocy ma też oddział w Krakowie.
Rozmawiałem z gościem z tej firmy i z 1.8TFSI spokojnie wyciągają 220HP, w/g mnie jest to bardzo rozsądna ilość kucyków![]()


sat666 napisał(a):To chyba jest to samo co V-tech.


kisiu napisał(a):Mojego Leona dealer zawozi tam we wtorek i dostalem propozycje aby jechac z nimi "leonik na lawecie"....
Jak bede mial adres tej firmy z Krak to ci go dam.
pozdro

kisiu napisał(a):Mojego Leona dealer zawozi tam we wtorek i dostalem propozycje aby jechac z nimi "leonik na lawecie". Wiec chyba skorzystam z tej propozycji i pojade, jak mi pozwola to zrobie pare fotek i wrzuce wykres.
Jak bede mial adres tej firmy z Krak to ci go dam.


zwirek75 napisał(a):ale ja jade sam na bieżanowską

sat666 napisał(a):Mysle, ze warto pojechac i zobaczyc co sie z autem dzieje. Osobiscie wolalbym poczekac z programem pare kkm, ale teraz pewnie masz lepsza pozycje do negocjacji z dealerem.
Ciekawy jest system przedluzania gwarancji, ale rozumiem ze to tylko ta limitowana seria? Jak kupowalem auto to za jakies 300e moglem dokupic przedluzenie o 3 lata, ale to mialo ograniczenie do terytorium Niemiec. U nas jak zwykle zrobili z tego cos niesamowitego.

sat666 napisał(a):ZTCW. To w moim aucie musza zmienic limity temp. spalin jezeli maja zamiar uzyskac przyzwoity efekt, nie jestem pewien czy oni to robia. Jezeli dostaniesz namiar do kogos kompetentnego z Krakowa to chetnie skorzystam i moze w koncu to wyjasnie.
Pozdrawiam,
s

zwirek75 napisał(a): Dziwi mnie troche 20KM giftu, ale cóż. Kiedys spróbuje na innej hamowni, ale cokolwiek wyjdzie, i tak myśle, że warto było




Powrót do Leon 2 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości