Witam mama wyjechała i ma mały kłopot pacjent VW Polo 9n 1,4 TDI 2003 r 150 kkm a mianowicie:
1. Niedawno był wymieniony rozrząd góra miesiąc temu. Pod autem pojawiła się mała plama oleju. Pod maską widać że rurka wychodząca z EGR do IC jest w oleju/ sadzy. Pod nią idzie jakich wąż/przewód też jest w oleju. Na miarce widać że oleju jest za mało.
Chłopaki źle założyli rurkę i olej ucieka ?
Słychać jakieś tarcie jak gdyby przy przyśpieszaniu. Przeczuwam że turbo jest głośniejsze. Może być przez nieszczelny EGR ?
2. Przy szybkim zakręceniu kierownicą przy zawracaniu np. z zagary zaczynają piszczeć i zapala się i gaśnie z 2-3 razy kontrolka od ręcznego kółko z wykrzyknikiem w środku.
Poziomu płynu nie można sprawdzić ponieważ korek jest schowany pod aku i filtrem powietrza.
Przy gwałtownym hamowaniu np przy 50 km\h do 0 też pojawia się ten dzwięk i zapala kontrolka. Poziom płynu hamulcowego ok. Dawno nie był wymieniany.
Prosiłbym o pomoc konstrukcje podobne dlatego mam nadzieję że ktoś pomorze. Do autka dopiero jutro albo w sobotę będę miał dostęp.