Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
pbgalaxy, przeczytaj uważnie temat to się dowiesz - nie chodzi o klejenie plastiku do drzwi tylko metalowej wytłoczki do której przykręcony jest mechanizm podnoszenia szyby.Wystarczy nieco więcej skupienia i czasu na doczytanie wątku od deski do deski....
colin23 napisał(a):tatian a może strzelisz jakąś foto-story takiego uszczelniania?
wyobraź sobie, że nawet po 9 latach nie było nic.mbk23 napisał(a):A tak w ogóle to ciekawe ile błota i syfu będzie w drzwiach po kilku latach?
to nie jest takie proste jak Ci sie wydaje. Płytę nie tak łatwo wyjąć i od razu zaopatrz się w taki wspornik 1J0 837 867, bo nie idzie wymontować tego w całości tak jest zanitowane, a i włożyć to jest ciężko.mbk23 napisał(a):Więc jeżeli już rozbieramy drzwi to chyba lepiej poswięcić więcej czasu i zrobić to zgodnie ze sztuką
MICHU86 napisał(a):woda zawsze sie pojawia po jakimkolwiek użyciu klimy
w podłodzie fakt są gumowe kapsle ale nimi Ci nie leci. Przecież z tego co pamiętam masz pod autem osłony. Osłony od fotela zdejmuje się poprzez usunięcie, najlepiej czymś ostrym, kapselków które znajdują się z tyłu, następnie śrubokrętek krzyżakiem je odkręcasz. Następnie przesuwasz fotel maks do tyłu, aby wykręcić dwie nakrętki któe znajdują się na środku każdego fotela i już możesz go wysunąć do tyłu, najlpierw najlepiej go przechylając żeby odpiąć kostkę od poduszki. Aby zdemontować próg musisz najpierw zdejmontować czarną osłonę słupka za którym znajduje się pas gdyż pod nim masz jedną śrubę z tego co pamięam na torx, która trzyma próg. Z tyłu za siedzeniem odkręcasz taki okrągły "kapsel" i już możesz umiejętnie "odrywać" próg, uważając bo na końcu z tyłu jest jedna plastikowa spinka, którą nie sztuka złamać. Na szczęście można ją bez problemu dokupić w ASO. Reszta to metalowe spinki, więc nic im nie będzie. Tym o to sposobem dostaniesz się pod fotel. Jeżeli będziesz chciał się dostać głębiej to należy zdemontować podstopnicę, klampkę maski i ten plastik co się znajduje pod pedałem gazu, dalej idąc kolejnym etapem jest tunel środkowyloru napisał(a):moja prośba o opisanie w miarę szczegółowo jak zdemontować fotel i te plastikowe osłony tak aby można było podnieść wykładzinę i ją wysuszyć oraz sprawdzić te zaślepki.
MICHU86 napisał(a):Witam wszystkich:) bardzo proszę o pomoc ponieważ mam problem z kapiącą wodą na dywanik pasażera spod schowka w kokpicie. przyczyną tego jest najprawdopodobniej zatkany odpływ wody z klimy. mam pytanie jak go wyczyscic??
Bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje:)
leoTDI napisał(a):MICHU66,
czy poradzileś sobie z tym problemem ? Wiesz jak to rozwiązać ?
mam to samo od czasu do czasu. dzieki za info.
maqz napisał(a):W przypadku gdy sposób usunięcia usterki podany w Podręczniku Obsługi Technicznej – rozdział IV – 01.02.02/4.5-38 nie skutkuje, należy zastosować następujące rozwiązanie Naprawa, uszczelnienie drzwi samochodu Toledo/Leon następuje poprzez zamontowanie folii uszczelniającej pomiędzy mechanizm podnośnika szyby a blaszany wspornik.
colin23 napisał(a):Czy uszczelniliscie też to miejsce na dole które poprawiłem na różowo?
colin23 napisał(a):Czy jak to zasilikonujemy to czy woda nie zostanie w drzwiach na stałe?
robert.gda napisał(a):Ja objechałem silikonem na około do połowy drzwi plus dwa nacięcia nożem do tapet na uszczelce ale tak aby przeciąć tylko pierwszą warstwę i pomogło
kalumet napisał(a):colin23 napisał(a):Czy uszczelniliscie też to miejsce na dole które poprawiłem na różowo?
takcolin23 napisał(a):Czy jak to zasilikonujemy to czy woda nie zostanie w drzwiach na stałe?
na dole drzwi są odpływy którędy woda powinna wypływać
colin23 napisał(a):Ale jak woda dostaje się do środka boczka właśnie od głośnika a potem poniżej będziemy mieli całość zasilikonowaną to ta woda nie będzie miała jak stamtąd wyjść na dół do kanałów odprowadzających. Będzie się zbierać w boczku
colin23 napisał(a):Pytam bo oryginalnie tam nie ma uszczelki i się zastanawiam czy to trzeba zostawić aby woda tamtędy z środka odpływała czy nie.
kalumet napisał(a):colin23 napisał(a):Ale jak woda dostaje się do środka boczka właśnie od głośnika a potem poniżej będziemy mieli całość zasilikonowaną to ta woda nie będzie miała jak stamtąd wyjść na dół do kanałów odprowadzających. Będzie się zbierać w boczku
nie silikonujesz boczka tylko blachę
jak woda dostaje się przez głośnik to go też zasilikonuj
odpływy są wewnątrz drzwi na samym dole, dużo niżej niż będzie silikon
przejedź ręką na dolnej krawędzi drzwi może je wyczujesz
tak ale nie musisz tego robić.colin23 napisał(a):Czy tą blachę da się odkręcić bez roznitowywania głośników czy nie?
colin23 napisał(a):oki doki. w tygodniu jadę na 5 godzin do jakiegoś ciepłego garażu i zaczynam robotę
nie ukradł one po prostu spruchniały. Ja jak zdjąłem blachę to dopiero je zobaczyłem. Wywaliłem tą najgorszą część i zastąpiłem ją uszczelką okienną. Jednak dopóki nie trzeba zdejmować blachy nie radzę tego robić i póki co uszczelnić w zupełności wystarczy.colin23 napisał(a):Normalnie jakby mi ktoś ukradł uszczelki
untaztood napisał(a):w drzwiach pasażera chlupie mi wodaPrzez jakieś 40 minut
CzarnyLeon napisał(a):No właśnie ciepły garaż!!! Nie mam takiego. Nie mam też spinek. Potrzebuję kogoś kto mi to zrobi fachowa a nie skasuje jak w ASO.
jak chcesz zastowosać folie to musisz roznitować wspornik szyby z blachą - inaczej niby jak chcesz to zrobić??? włożyć folie pomiędzy prowadnicę a szybę?????? Jedno opuszczenie szyby i nasz porwaną folię. Czy może pomiędzy blachę a boczek (nie rozumiem po co)tatian napisał(a):tak ale nie musisz tego robić.colin23 napisał(a):Czy tą blachę da się odkręcić bez roznitowywania głośników czy nie?
AdamekMMz napisał(a):kurde przyjedź następnym razem do mnie i za 50 zł od strony Ci to zrobie. trzeba odkręcić i zdjąć raptem boczek i 10 śrub trzymajacych blache....
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości