Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Bilstein B6 czy B8 ???

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez marti » 17 września 2009, 10:11

Witka :)

panowie jak w temacie, które bo mam dylemat ? do tego mam sprężyny Eibach -30mm


teraz jeżdziłem na KYB Agx ale po tym jak traktowałem ostatnio swoje auto (dostawczak na budowe) to tył poleciał :(
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+

Reklama

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez marcin_kielce » 17 września 2009, 10:28

Ja bym zapodał B8, przynajmniej u mnie tak będzie ;)
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez AdamekMMz » 17 września 2009, 14:09

jeżeli masz leonka obniżonego o dokładnie 3 cm to Bilstein B6 wystarczy jeżeli masz powyżej np 3,5 cm to już musi być B8 . cm to taka granica ale jedne i drugie można zamontować . to jeszcze zależy jaki silnik masz bo np Cupra R obniżona o 3 cm to napewno B8 a jak jakiś 1.9 110km to raczej jeszcze B6
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez marcin_kielce » 17 września 2009, 14:18

A to czemu?? silnik Cupry jest lżejszy od TDI :whoeva:

Powinno być tak B6 do serii sprężyn a B8 do obniżenia. DOC ma B6 i Eibachy i jak z nim ostatnio rozmawiałem to powiedział, że next amory będą na bank B8.

Pozdroo
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez marti » 17 września 2009, 15:31

dzieki

w poniedziałek montuję B8 :)
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez batchko » 17 września 2009, 15:51

ja mysle ze na serie to B4 styknie ja jezdzilem na -40mm na B6 i nic sie nie dzialo super sie trzymał nic sie nie wylały a cena jest mniejsza niz B8, na moje nie warto przepłacac
Zobacz Profil
batchko
Signo
Signo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 10 kwietnia 2007, 08:59
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: Audi S3 Sportback
Silnik: CHGA 1.6

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez marti » 17 września 2009, 17:04

batchko napisał(a):ja mysle ze na serie to B4 styknie ja jezdzilem na -40mm na B6 i nic sie nie dzialo super sie trzymał nic sie nie wylały a cena jest mniejsza niz B8, na moje nie warto przepłacac


różnica w cenie to tylko 50 pln na amorku :)
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez DOC » 17 września 2009, 21:58

No u mnie jest B6 obnizony na springach Eibacha ok -35mm i odpukac w niemalowane sprawdza sie (czyt. nie wylal sie i prowadzi sie niezle). Nastepny bedzie B8 ale mam nadzieje ze B6 wytrzyma jak najdluzej :)
Ex-LeonClub
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DOC
Sport
Sport
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 maja 2007, 21:33
Lokalizacja: Poznań
Auto: Leon TDI

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez lec » 21 września 2009, 00:05

batchko napisał(a):ja mysle ze na serie to B4 styknie ja jezdzilem na -40mm na B6 i nic sie nie dzialo super sie trzymał nic sie nie wylały a cena jest mniejsza niz B8, na moje nie warto przepłacac


a ja juz 2 pary na tyle z B6 zalatwilem przy duzej glebie (zaczynaly cieknąć , wtym drugi komplet juz 1.5 miecha po założeniu), zmiana na B8 i świety spokój.

B6 to imo sa dobre na takie lajtowe obniżenia.... -20mm itp, tyle z praktyki. Bo różnicy w samej twardości wg mnie nie ma
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

Postprzez marti » 21 września 2009, 14:52

Panowie

juz śmigam na B8 :) plus rozpóreczka Sparco :)

Spostrzeżenia :

w porównaniu go AGX niby twardsze a nic nie wali po budzie jak to miało miejsce w KYB AGX, B8 poprostu lepiej wybiera nierówności "albo czytaj dziury" :)
pozdrawiam
Marti :)
Zobacz Profil
marti
Sport
Sport
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lipca 2004, 20:20
Lokalizacja: WARSZAWA
Auto: Leon TDI swap ARL+


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości