Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Gwizd Turbiny

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 11 maja 2010, 07:14

Z góry chciałem przeprosić za założenie nowego tematu ale w starym nikt juz nie raczył udzielić mi żadnej odpowiedzi mimo zadawanych pytań a problem nadal istnieje.

tydzień temu zregenerowałem turbin, ponieważ przeładowywała (kierowniczki były zapieczone). po zregenerowaniu i założeniu jej dzwięk brzmi tak http://w146.wrzuta.pl/film/0p8UceFtgNo/mvi_3214 byłem dzisiaj z reklamacją u mechanika który zakładał mi ta turbine i nie wykrył żadnych nieszczelności. Wygląda na to że chyab turbina sama w sobie gwiżdże. Powiedzcie co mam zrobić żeby się pozbyc tego gwizdu?? Turbina jest źle zregenrowana?? doradźcie coś plisss
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Reklama

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez jck1 » 11 maja 2010, 09:49

A wcześniej Ci nie gwizdała? Moja tez gwiżdże. Turbinki ogólnie lubią gwizdać, tak już z nimi jest.

Pozdrawiam
Jck1
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 11 maja 2010, 10:32

Nie wcześniej była cisza. Gwizdała dopiero powyżej 3 tys obrotów. a teraz od 1k

[ Dodano: Wto 11 Maj, 2010 ]
Tobie gwizdze tez od samego poczatku?? w podobny sposob do mojej?
1.9 ASV+ 137,4 KM 306,6 Nm By TUNE-UP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez jck1 » 11 maja 2010, 10:51

Andrus86 napisał(a):Nie wcześniej była cisza. Gwizdała dopiero powyżej 3 tys obrotów. a teraz od 1k

[ Dodano: Wto 11 Maj, 2010 ]
Tobie gwizdze tez od samego poczatku?? w podobny sposob do mojej?

U mnie gwiżdże od samego dołu. Czy tak samo?Choć nagrany dźwięk nie oddaje w 100% tego co w realu to pewnie tak samo.

Pozdrawiam
Jck1
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez suchy0903 » 11 maja 2010, 13:20

moja tak nie gwizda a chciałbym ze tak robiła i nawiasem mówiąć to nie wiem czy nie powinna ;/ słychać ją od ok. 1500 obr. czy powinienem sie martwić ?
Suchy0903
Zobacz Profil
suchy0903
Stella
Stella
 
Posty: 8
Dołączył(a): 27 października 2008, 23:43
Lokalizacja: Radom
Auto: Seat Leon

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 11 maja 2010, 14:05

To ja bym się chętnie zamienił z wami:P:) wolałem jak była cisza:P:P wczesniej gwizdała od 3k obrotów czemu teraz wczesniej gwizdze??
1.9 ASV+ 137,4 KM 306,6 Nm By TUNE-UP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez jck1 » 11 maja 2010, 16:35

Jedne gwiżdżą a inne nie.Te w silnikach ASV lubią sobie pogwizdać ;) . Może wcześniej gwizdała Ci przy wyższych obrotach bo miałeś zasyfioną, a teraz czyściutka czuje wiatr w łopatkach i gwiżdże z radości ;] .

Pozdrawiam
Jck1
Zobacz Profil
jck1
Signo
Signo
 
Posty: 120
Dołączył(a): 14 lipca 2009, 10:42
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Leon 1P BMM

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 12 maja 2010, 09:18

Czyli nie ma lekarstwa na to?? Nie mogę nic zrobić żeby przestał?
1.9 ASV+ 137,4 KM 306,6 Nm By TUNE-UP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez wgi » 12 maja 2010, 09:21

podgłośnij radio...
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez AdamekMMz » 12 maja 2010, 09:24

Andrus86, Nieraz po regeneracji turbo lubi mocniej gwizdać niż przed. Co Ci wymieniali jak ją regenerowali?? Jak byś kupił nową to by nie gwizdało/. i To chyba jedyny sposób.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 12 maja 2010, 14:02

nie wiem dokąłdnie co, ale zwykła najprostsza regeneracja. Nie była styrana, wirniki tez były ok.
1.9 ASV+ 137,4 KM 306,6 Nm By TUNE-UP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez the_rahzel » 12 maja 2010, 14:49

W innym temacie pisałem że u mnie turbina po regeneracji KOMPLETNEJ(jakiś miesiąc temu) gwiżdżę właśnie od dołu(tak 1500obr.),a wcześniej tak nie było... Mnie to nawet bardziej się podoba,a mechanik z góry mi powiedział że tak będzie na regenerowanej turbinie... Turbo mam w sumie nowe,bo została tylko obudowa stara,resztę wszystko się "wysrało"... :(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
the_rahzel
TopSport
TopSport
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 26 lipca 2007, 17:09
Lokalizacja: miasto SMOKA
Auto: Cupra R+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 12 maja 2010, 18:17

Jak dla mnie to ten gwizd w miare długosci jazdy robi sie coraz bardziej irytujacy:P
1.9 ASV+ 137,4 KM 306,6 Nm By TUNE-UP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez AdamekMMz » 12 maja 2010, 19:35

Andrus86, to robiłeś regeneracje i nawet nie wiesz co Ci zrobili... a ile zapłaciłeś?? gdzie to robiłeś?? Bo wiesz zwykła najprostsza regeneracja w pseudo turbo serwisach polega na tym że czyszczą smarują kasują 1200 i mówią że wszystko porobione. I ktoś kto się nie zna to tak pomyśli bo 90% społeczeństwa jest wzrokowcami i jak coś ładnie wygląda to takie musi być.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 12 maja 2010, 19:36

zapłaciłem 700 zł firma pneumat (niby polecana i same dobre opinie ) http://www.pneumat-turbo.pl/
1.9 ASV+ 137,4 KM 306,6 Nm By TUNE-UP
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez AdamekMMz » 12 maja 2010, 19:40

To chyba te regeneracja wyglądała tak jak napisałem, może jeszcze uszczelnienia wymienili.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Andrus86 » 12 maja 2010, 19:43

Nie no mówił ze coś tam wymieniał bo lekko wygięte było czy cos(nie pamietam dokładnie może użył słowa odkształcone). Tak ze wydaje mi się że części które powinny być wymienione to zostały wymienione. Tylko może źle ja wyważył?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andrus86
Signo
Signo
 
Posty: 164
Dołączył(a): 12 listopada 2009, 22:02
Lokalizacja: BDG
Auto: Leon ASV

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez AdamekMMz » 12 maja 2010, 19:53

tak to jest już .... regeneracja turbiny nie jest prostą sprawą i mało jest serwisów które robią to rzetelnie. A jak robią rzetelnie to regeneracja nie kosztuje 700 tylko 1500-1800 zł. Garett (producent turbin) nie robi części zamiennych dlatego regeneracja wygląda tak że albo sie kupuje drugie turbo (nowe)i przekłada się z niego graty. Albo wstawia się chińskie zamienniki (wiadomej jakości) trochę zlekceważyłeś sprawę bo trzeba było go poprosić o pokazanie części które wymienił. Mechanikom z którymi nie współpracuje się dłuższy czas nie można wierzyć na słowo.
A tej firmy nie znam i nie chce jej oceniać.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez Szczepek » 12 maja 2010, 20:19

AdamekMMz napisał(a):regeneracja turbiny nie jest prostą sprawą i mało jest serwisów które robią to rzetelnie. A jak robią rzetelnie to regeneracja nie kosztuje 700 tylko 1500-1800 zł.

bo mnóstwo psełdoserwisów nie posiada odpowiednich do tego urządzeń. dlatego prędzej czy później regenerowana turbina się wysra.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szczepek
Cupra
Cupra
 
Posty: 3262
Dołączył(a): 20 listopada 2007, 19:34
Lokalizacja: Kielce
Auto: RedBull

Re: Gwizd Turbiny

Postprzez AdamekMMz » 12 maja 2010, 20:26

Szczepek, dokładnie. Dlatego jak już ma się regenerować to (przynajmniej według mnie) lepiej kupić używkę w dobrym stanie. Albo się szarpnąć i kupić nówkę i mieć święty spokój na parę lat.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości